• Ilość produktów: 6 796
  • Na magazynie: 3 165
Ocena
Komentarz
Komentował/a
negatywna

Uchwyty przyszły po miesiącu, bez śrubek niezbędnych do montażu, brak odpowiedzi na emaila, nie polecam. Zapłacone było z góry

Odpowiedź sprzedawcy:

uchwyty były na zamówienie termin realizacji klientka potwierdziła w tym wypadku był to miesiąc niestety producent GIUSTI nie daje śrubek do uchwytów

Zweryfikowany zakup
Hanna Jankowska
03.05.2013 22:08
negatywna

Negatywna opinia za: Przede wszystkim towar bardzo słabo zapakowany, sideboxy się pogięły przez co będę musiał je prostować, i nie była to wina przewoźnika skoro całość w środku latała i była owinięta cienką tekturką, płyty szuflad powgniatane na kantach (słabe pakowanie). Poza tym czas oczekiwania tak się wydłużył, że zastanawiałem się czy uda mi się przed wyjazdem odebrać przesyłkę, a opiekun zamówienia nic w tym temacie nie mógł zrobić. Plus za info o stanie zamówienia i płatności.

Zweryfikowany zakup
Jacek B
01.05.2013 09:30
negatywna

-Termin dostawy-paczka s probkami doszedla dopiero dnia 29.4. -Pobranie w calości no paczka niezawiera 2 szt. art. SIR H054-56 Body line, wers.Stare srebro !! -Źle opakowanie-art. SIR SP 50-62 wers.porcelana, w kopercie cieszciowo rozbity, nie do uźyca Oczekujemy wyslanie brakujacego i wadliwego towaru ponownie i darmowo.

Zweryfikowany zakup
altra@altra.eu
30.04.2013 13:03
negatywna

Po przeszło 3 tygodniach otrzymałem zamówienie dzięki temu że sam poszedłem na pocztę spytać się czy przypadkiem coś do mnie nie przyszło. Pani w firmie akcesoria meble w rozmowie telefonicznej poinformowała mnie, że oni wysłali przesyłkę prawie tydzień temu i reszta to interes mój i poczty. Pani nie potrafiła mi podać numeru przesyłki (widocznie przekraczało to jej możliwości). Po odebraniu przesyłki okazało się, że firma nie odróżnia mocowań frontu do metaboxu od sprzęgieł do TANDEMU i aby naprawić swój błąd zaproponowała mi wysłanie na mój koszt tego co błędnie wysłali, następnie oni rozpatrzą reklamację, zwrócą mi koszty przesyłki i na swój koszt (ludzcy państwo) przyślą mi (jeszcze nie wiadomo kiedy) to co powinienem mieć od dłuższego czasu w ręku i za co już zapłaciłem. Coś mi się wydaje, że moja krótka przygoda z firmą akcesoria meble właśnie się skończyła. Zdecydowanie nie polecam.

Zweryfikowany zakup
Rafał Karos
20.04.2013 00:03
negatywna

W sklepie jest informacja że wysyłają w ciągu 48h. Mimo telefonu, że zależało mi na czasie i zapewnień, że wyślą w terminie, nie wysłali i oczywiście doszło dużo później, a zależało mi by było na swięta. Ponadto jest możliwość dzielenia zamówienia jeśli część materiału jest a części nie ma. Robię takie zamówienie i płacę kwotę która jest w sklepie. Następnie sklep bodajże telefonicznie informuje mnie że mam niedopłatę bo pieniadze doszły ale jeszcze raz muszę zapłacić 7,5 za wysyłkę. Później z kolei dostaję maile z automatu, które znów wprowadzają w błąd, że mam dopłacić, choć już wszystko jest opłacone. Pewnie ktoś kto zapomni zapłaci dwa razy. Kwota do zapłaty: 53,45 PLN. Marnują czas, więc dzwonię i okazuje się że pomyłka.

Odpowiedź sprzedawcy:

informacja z wysyłką w ciągu 48H jest na towar dostępny na magazynie jeżeli klient zamawia większą ilość niż posiadamy ma 3 opcje realizacji zamówienia o której decyduje sam 1-wysyłka ilości która jest magazynie, 2- dłuższy termin realizacji zamówienia ( termin w zależności jaki zastrzega sobie producent za dostarczenie towaru) 3- dzieli zamówienia na 2 części pierwsza wysyłka towaru dostępnego na magazynie i druga pozostała ilość w tym wypadku 14 dni roboczych wobec tego że klient podzielił zamówienie musiał opłacić 2 razy koszty wysyłki towaru który wyjeżdża w ciągu 48 i pozostałą ilość o dłuższym terminie po czym został o tym poinformowany zamówienie zostało zrealizowane w terminie termin oczywiście był znany klientowi ponieważ zawsze informujemy w @ o terminie wysyłki zamówienia

Zweryfikowany zakup
Małgosia
18.04.2013 09:27
negatywna

bardzo długie oczekiwanie na produkt ( 20 dni)

Odpowiedź sprzedawcy:

W momencie kiedy składała Pani zamówienie potwierdziła Pani dłuższy okres oczekiwania na zamawiany produkt, którego my niestety na dany moment nie mieliśmy na magazynie. Więc była Pani świadoma tego, że będzie Pani tyle czekała.

Zweryfikowany zakup
sara18 k
08.04.2013 10:12
negatywna

zamówiony towar został wysłany i dostarczony z kilkudniowym opóżnieniem, podczas rozmowy z przedstawicielem firmy w sprawie opóżnienia, zostałam potraktowana bardzo niemiło i nieprofesjonalnie

Zweryfikowany zakup
dorota kowalska
04.04.2013 11:23
negatywna

Otrzymałem towar niezgody z zamówieniem. Zamówiłem listwę boczną KRONOSPAN a otrzymałem o innym kształcie (prawdopodonie JUAN) Odesłanie tej listwy będzie mnie dwukrotnie więcej kosztowało niż cena listwy.

Zweryfikowany zakup
Damian
27.03.2013 15:49
negatywna

Do dziś nie otrzymałem zamówionego towaru!!!

Odpowiedź sprzedawcy:

Pana zamówienie czeka na Pana odbiór w urzędzie pocztowym, który Pan wybrał podczas składania zamówienia.

Zweryfikowany zakup

26.03.2013 08:36
negatywna

przesyłka przyszła 2 dni robcze później.nie zwrócono opłaty za express.

Zweryfikowany zakup
Agnieszka Chwoszczyńska
20.03.2013 08:13
negatywna

Przebarwienia na nóżkach , beznadzieja nie zgodne ze zdjęciem!!!!!!

Odpowiedź sprzedawcy:

jeżeli produkt jest wadliwy trzeba złożyć reklamację jak dotąd nóżki te były bardzo dobrej jakości i nie było na nie reklamacji

Zweryfikowany zakup
Grzegorz
12.03.2013 17:51
negatywna

Data złożenia zamówienia 01.03.2013. Data wysyłki 06.03.2013. A reklamują 24h. Smiechu warte.

Odpowiedź sprzedawcy:

Złożył Pan zamówienie 01.03.2013. Potwierdził je Pan 03.03.2013 (tj. niedziela) po godzinie 20.00. Przy produkcie który Pan zamówił jest informacja 'Wysyłka w 48h'. 48h od potwierdzenia minęło we wtorek o 20:00, dlatego przesyłka została wysłana w środę. W większości przypadków takie zamówienia udaje nam się wysłać szybciej, dlatego przepraszamy jeśli otrzymał Pan przesyłkę z "opóźnieniem".

Zweryfikowany zakup
stanislaw
06.03.2013 16:35
negatywna

Wszystko było by w porządku gdyby zamówienie doszło w terminie.

Zweryfikowany zakup
tadek.meble
04.03.2013 08:26
negatywna

w opisie przedmiotu czas realizacji 2 dni a okazało się że tydzień oczekiwania i to nie z winy Poczty Polskiej tylko niestety Firmy Akcesoria meble.... Na pyt co było powodem nie wywiązania się z opisu realizacji przesyłki Odp była "Wina jest jednoznaczna ze strony firmy, ktoś po prostu zapomniał wysłać" Tak więc Ocena jest negatywna... Pozdrawiam i nie polecam!! brak profesjonalizmu podejścia do klienta

Zweryfikowany zakup
Krzysiek
21.02.2013 18:08
negatywna

5 uchwytów na 8 zamówionych dotarło do mnie uszkodzonych. Złożyłem reklamację jak do tej pory cisza

Zweryfikowany zakup
pawelgorecki
11.02.2013 11:09
negatywna

Płacę za dostawę w dwa dni a przychodzi po czterech

Odpowiedź sprzedawcy:

klient nie przeczytał że wysyłka jest w dwa dni anie dostawa co jest jasno opisane przy produkcie

Zweryfikowany zakup
Tomasz Tyde
08.02.2013 19:15
negatywna

Produkt niezgodny z opisem, wykonany z innego materiału.

Odpowiedź sprzedawcy:

Opis produktu jest pobrany od producenta i taki u nas na sklepie jest umieszczony. Sprzedajemy go już dośc długo i do tej pory nie mieliśmy o nim negatywnej opinii.

Zweryfikowany zakup
Jakub Jasiewicz
07.02.2013 18:53
negatywna

zamówiłem , czekam i -śledzę przesyłkę-czekam i czekam ponad dwa tygodnie-teraz status że przesyłkę odebrano -fikcja !!!--to jakaś kpina --żadnej przesyłki nie było i nic nie otrzymałem ---widocznie firma nie szanuje klienta który zamawia za 30 zł ---zdecydowanie nie polecam !!!!

Odpowiedź sprzedawcy:

zamówienie zostało wysłane w terminie i czeka obecnie na poczcie aż klient odbierze przesyłkę

Zweryfikowany zakup
Witold R
31.01.2013 08:13
negatywna

Nieuzasadnione długi czas realizacji, brak lub niezbyt pomocne odpowiedzi na zapytania dotyczące zamówienia, produkt odbiega kolorystyka od tego co jest na zdjęciu na stronie.

Odpowiedź sprzedawcy:

zamówienie zostało wysłane w terminie w ciągu 7 dni roboczych od złożenia zamówienia o czym klient został poinformowany w momencie złożenia zamówienia, na zdjęciu gałka jest chromowa ale w opisie jest informacja że uchwyt jest w wykonaniu matowym

Zweryfikowany zakup
Jan
26.01.2013 18:04
negatywna

Paczkę otrzymałem nikompletną,brakowało jednej pozycji, która była w faktórze i była zapłacona.Po mojej interwencji otrzymałem wiadomośc że otrzymam zaległą pozycję, i do tej pory tj.zbliżają się dwa tygodnie nic się nie dzieje.

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo Pana przepraszamy za zaistniałą sytuację. W dniu dzisiejszym wysyłamy Panu zaległą pozycję z Pana zamówienia.

Zweryfikowany zakup
janstolarz
22.01.2013 15:51
negatywna

zamówienie nie zrealizowane planowo!!! brak kontaktu ze strony sklepu!! Zamówienie zrealizowano dopiero po interwęcji telefonicznej!!! ostrzegam przed korzystaniem z tego sklepu!!

Odpowiedź sprzedawcy:

Pana zamówienie nie zostało wysłane w terminie potwierdzonym przy składaniu zamówienia, gdyż nie opłacił Pan całościowo zamówienia. Dopiero po zaksięgowaniu drugiej płatności, Pana zamówienie zostało skierowane do wysyłki. Przy każdorazowej zmianie statusu zamówienia był Pan o tym informowany.

Zweryfikowany zakup
Tomasz Pawiński
18.01.2013 08:36
negatywna

Brak należytej staranności przy kompletowaniu zamówienia. Zamówione uchwyty zgodne z zamówieniem, natomiast braki śrub mocujących do kilku uchwytów, a przysłane śruby w różnych rozmiarach - M4x22 (standardowy rozmiar) oraz M4x25 (zbyt długie do większości frontów, także do moich), mimo że wszystkie te śruby przysłany niby do tego samego modelu uchwytów. Konieczność dokupienia brakujących śrub lub wezwanie sklep do uzupełnienie braków. Ja wybrałem szybszą opcję, czyli dokupienie śrub w innym sklepie (stacjonarnym), ale generuje to dodatkowy (mimo, że niewielki) koszt. Na przyszłość polecam większą uwagę przy kompletowaniu zamówienia.

Zweryfikowany zakup
kapitan
11.01.2013 11:20
negatywna

Produkt miniaturowy niezgodny z opisem.

Odpowiedź sprzedawcy:

Produkt, który Pan zakupiła jest zgodny z opisem i jest w nim również zamieszczona informacja do jakiego innego produktu tego producenta on pasuje.

Zweryfikowany zakup
hl
28.12.2012 20:10
negatywna

NEGATYWNA OCENA ZA TERMIN REALIZCJI I NIEPROFESJONALNE PODEJŚCIE DO KLIENTA,dopiero w końcowej fazie po kilku interwencjach zamówienie przejęła inna osoba,która doprowadziła transakcję do końca, ponad miesiąc to nie 7 dni,wystawiam z przykrością ocenę negatywną

Odpowiedź sprzedawcy:

Pani opóźnienie w dostawie było spowodowane opóźnieniem dostawy od producenta. Oczywiście całą winę bierzemy na siebie za co Panią bardzo przepraszamy.

Zweryfikowany zakup
była klientka
28.12.2012 17:17
negatywna

Przesyłka została skradziona kurierowi. Po tej informacji Akcesoria meble.pl nie wysłały nowej paczki z zamówionym towarem. Forma płatności przy odbiorze.

Zweryfikowany zakup
Mirek
27.12.2012 09:54
negatywna

+ otrzymałam zamówienie _ termin dostawy miał być do 7 dni - otrzymałąm po dwóch tygodniach - moje zapytanie dostałam odpowiedź po kilku dniach, kiedy odpowiedź nie miała już dla mnie żadnego znaczenia. -ustalono koszty przesyłki kurierskiej na 20zł chociaż przesyłka była niewielka i można było ją przesłać listownie za kwotę dużo niższą (wartość przesyłki stanowiła 1/4 wartości zamówienia) -być może błąd leży po mojej stronie, ale otrzymałąm nie ten produkt który zamówiłam. Zamiast trzech małych haczyków otrzymałam jeden duży. Proszę uważnie sprawdzać czy potwierdzenie pokazuje zamówiony produkt bo prezentacja jest mało czytelna.

Zweryfikowany zakup
joaart
19.12.2012 21:55
negatywna

To co miało trwać 48 godzin trwało 5 dni. Dopytując o przyczynę opużnienia usłyszałem pokrętne tłumaczenie że zamówienie zostało zmienione choc żadnych zmian nie wprowadzałem

Zweryfikowany zakup
Marian Walczak sc Jawa
18.12.2012 13:31
negatywna

zbyt długi czas realizacji

Odpowiedź sprzedawcy:

Pana zamówienie niestety wyszło po terminie, za co Pana bardzo przepraszamy.

Zweryfikowany zakup
gwysmulek
12.12.2012 14:45
negatywna

Odradzam zdecydowanie. Towar odbiega wyglądem od zdjęć zamieszczonych(jaśniejszy), a jakość fatalna(nierówne kwadraty na końcach, niedorobione pręciki).Odsyłam i szukam zdatnych

Odpowiedź sprzedawcy:

Jak najbardziej ma Pan prawo zwrotu tych uchwytów. Jak tylko wróci do nas przesyłka, zostanie Panu zwrócona należność za nie.

Zweryfikowany zakup
3marek
03.12.2012 23:44
negatywna

STRASZNIE DŁUGO CZEKAŁEM NA UCHWYTY PRAWIE 45 DNI A PODANE BYŁO CZAS REALIZACJI 30 DNI JESTEM PRODUCENTEM MEBLI I DLAMNIE TERMIN REALIZACJI JEST WARZNY MUSIAŁEM INTERWENIOWAĆ DOPIERO PRZYSZPIESZONO A I JAKO STOLARZ POWINIENEM MIEĆ RABAT BO BIORE CZEŃSCIEJ NIŻ NORMALNY KLIJENT A CENE MAM TAKOM SAMOM A JESTEM ZALOGOWANY JAKO PRODUCENT

Odpowiedź sprzedawcy:

pan zamówił towar, którego nie mieliśmy na stanie magazynowym. Towar zaraz po Pana zamówieniu został zamówiony u producenta. Okres oczekiwania na nie został odgórnie podyktowany przez producenta. Niestety dostawa od niego się przesunęła. Opóźnienie wynikło z winy producenta uchwytów.

Zweryfikowany zakup
meblotex
30.11.2012 21:41
negatywna

Niestety totalny brak profesjonalizmu, od zamówienia do dostawy minął KWARTAŁ!!! To chyba wystarczy? Jeślie nie, to dodam => totalny brak follow-up, zainteresowania po stronie sprzedawcy na każdym etapie. Gdyby nie interwencja, to pewnie do dzisiaj produkt by nie był dostarczony. Dodam, że produkt był w pełni "opłacony" z góry, co BTW w Polskim systemie prawnym, dla transakcji z podmiotami fizycznymi, jest wątpliwa konstrukcja => „umowa nie może nakładać na konsumenta obowiązku zapłaty ceny lub wynagrodzenia przed otrzymaniem świadczenia”. Wlasnie dlatego dochodzi potem do takich patologi. Serwis meble zainkasowal pieniadze i nic z tym dalej nie zrobil, przez dlugie tygodnie.

Odpowiedź sprzedawcy:

Informowaliśmy Pana o sytuacji, niejednokrotnie. Był Pan kilkakrotnie przepraszamy pisemnie i telefonicznie. Sytuacja jaka zaistniała w Pana przypadku, jeśli chodzi o termin dostawy wynikła ze strony dostawcy. I taką informację Pan dostał. Potwierdził Pan okres oczekiwania.

Zweryfikowany zakup
Mariusz
20.11.2012 12:17
negatywna

Niby szybko tylko towar nie ten co zmowilem.

Odpowiedź sprzedawcy:

Niestety nie zgłosił Pan reklamacji dostawy. W związku z tym nie wiedzieliśmy o błędnej dostawie do Pana.

Zweryfikowany zakup
slawekczerniak
05.11.2012 18:17
negatywna

Kosz otrzmałam uszkodzony. Po telefonicznym kontakcie ze sprzedawcą uzyskałam odpowiedź, że powinnam sprawdzić przesyłkę przy kurierze. Podano telefon do kuriera, ale nie udało mi sie z nim skontaktować. Zamontowany kosz po paru dniach zepsuł się. Wiele rzeczy kupuję przez internet, ale pierwszy raz zdarzył mi sie tak felerny produkt.

Odpowiedź sprzedawcy:

Każda przesyłka kurierska wychodząca od nas jest oznaczana naklejką do sprawdzenia przesyłki przy kurierze. Pani tego niestety nie zrobiła, a przesyłka prawdopodobnie została uszkodzona podczas transportu do Pani. W związku z tym reklamacja powinna być złożona w firmie kurierskiej.

Zweryfikowany zakup
justyna.janiak.karwacka
19.10.2012 22:26
negatywna

Śrubki do montazu byly rozne co do dlugosci. Trzeba bylo zakupic nowe, poniewaz nie pasowaly.

Odpowiedź sprzedawcy:

Niestety nie otrzymaliśmy od Państwa reklamacji na dostawą. Gdyby takowa została złożona, napewno dosłalibyśmy prawidłowe wkręty.

Zweryfikowany zakup
d.fedorowicz
08.10.2012 19:15
negatywna

Wg opisu przepust pasuje do otworu ø60 & ø 80mm, w rzeczywistości - tylko do ø 80mm. Reklamacja nie została uwzględniona, gdyż średnica podana jest na rysunku technicznym. Szkoda tylko, że ów rysunek (w przeciwieństwie do opisu) widoczny jest dopiero po kliknięciu w powiększenie. Przyjęto zwrot (bez zwrotu kosztów przesyłek), jednak przelew zwrotny nie był wykonany natychmiast, choć tak właśnie jest zaznaczone w regulaminie. Miła obsługa i dobry kontakt to to zbyt mało nawet na ocenę nautralną.

Odpowiedź sprzedawcy:

Mieliśmy jeden błędnie wstawiony rysunek techniczny do tego produktu, jednak opis był prawidłowy. Pani reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Przepraszamy za tą sytuację.

Zweryfikowany zakup
Barbara
31.07.2012 18:01
negatywna

Skandal !!!!! Sprzedaja to czego nie maja. Na zamowione cztery sztuki wysylaja jedna ale pieniadze pobieraja za dwie !!! Dwoch pozostalych juz nie ma !!! Potrzebowalem cztery sztuki ale mam tylko dwie do wyrzucenia na smietnik. Nie polecam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odpowiedź sprzedawcy:

Niewiedzieliśmy o tym, że dostawca wycofał ten produkt z oferty, dopiero w dniu wczorajszym dostaliśmy taka informację. Gdyby ta informacja dotarła do nas wcześniej, to wycofalibyśmy towar z oferty. Na bieżąco informowaliśmy Pana o statusie Pana zamówienia. W ostatnim zamówieniu nie dostał Pan omyłkowo jednego wieszaka, ale zaraz po tym zgłoszeniu dosłaliśmy go Panu.

Zweryfikowany zakup
pawel.wielechowski
09.07.2012 19:14
negatywna

Uchwyty dobrej jakości, dokładnie takie jak chciałem, ale niestety dostarczone śruby montażowe były różnej długości i połowa okazała się za długa, co spowodowało konieczność wizyty w Obi i kupienia właściwych. Szybkość przesyłki ok.

Odpowiedź sprzedawcy:

Niestety nie otrzymaliśmy od Państwa reklamacji na dostawą. Gdyby takowa została złożona, napewno dosłalibyśmy prawidłowe wkręty.

Zweryfikowany zakup
Damian Liszka
09.07.2012 08:14
negatywna

sprzedawca nieuczciwy, dzisiaj odebrałam przesyłkę - 4 nóżki do szafki z czego 1 była niekompletna, i co w takiej sytuacji robić? jeżeli nie mieli na stanie należało mnie zawiadomić, kupiłabym inne może kompletne?

Odpowiedź sprzedawcy:

Nie dostaliśmy zgłoszenia od Pani, iż została wysłana niekompletna nóżka. W takich sytuacjach towar jest reklamowany i wysyłamy do klienta prawidłowy produkt. Prosimy o zareklamowanie zamówienia. Postaramy się jak najszybciej naprawić nasz błąd.

Zweryfikowany zakup
mireczek96
27.06.2012 21:16
negatywna

Zamówiony towar dotarł z opóźnieniem (data zamówienia 20.05.12r. towar dostarczono 18.06.12r.). Otrzymałam jedną wiadomość, że zamówienie przyjęto do realizacji. Namawiam do kontaktu z klientem w trakcie tak długiego oczekiwania na zamówienie.

Odpowiedź sprzedawcy:

Towar wyszedł do Pani po terminie, gdyż mieliśmy opóźnienie w dostawie od producenta. Przepraszamy bardzo za zaistniałą sytuację.

Zweryfikowany zakup
agamar
22.06.2012 09:39
negatywna

Skomplikowany proces zamówienia Konieczność dwukrotnego przelewania środków (osobno za towary, osobno za transport: koszt transportu nie znany w chwili zamówienia, na dodatek otrzymujemy go dopiero w wyniku interwencji. Sugeruję, aby w przypadku gdy nie jest możliwe oszacowanie automatyczne kosztów wysyłki, link do płatności pojawiał się dopiero (byl wysyłany meilem w chwili zatwierdzenia tych kosztów, oraz aby obejmował całość transakcji.

Odpowiedź sprzedawcy:

W momencie złożenia Pana zamówienia, powinien Pan był poczekać na uzupełnienie kosztów przesyłki z naszej strony, taki komunikat Pan dostał. Pan niestety się pospieszył i przelał pierwszą wartość zamówienia.

Zweryfikowany zakup
wojtek.b
26.04.2012 10:07
negatywna

zerowy kontakt ze sprzedawca, fatalanie dzialajaca strona, towar inny niz w opisie - zolty zamiat mlecznego - NIGDY WIECEJ! by far najgorszy sklep internetowy w Polsce

Odpowiedź sprzedawcy:

Każda zmiana statusu Pana zamówienia jest przesyłana do Pana na maila. Również po zalogowaniu się u nas na stronie można sobie sprawdzać swój status zamówienia. Jeśli chodzi o kolor to tak go określa producent i i nie jest on w rzeczywistości zbliżony do żółtego.

Zweryfikowany zakup
a.m
09.03.2012 00:12
negatywna

zamówiłem 31 stycznia, a do dzisiaj 27 lutego nic nie doszło??!!??

Odpowiedź sprzedawcy:

Zamówił Pan towar sprowadzany na zamówienie z terminem realizacji 31 dni roboczych t.j. 14-03-2012. Towar został wysłany do Pana 9 lutego e-przesyłką czyli tańszą opcją wysyłki Pocztą Polską polegającą na samodzielnym odbiorze przesyłki. Od 13 lutego przesyłka czeka na odebranie w wybranym przez Pana (w trakcie składania zamówienia) Urzędzie Pocztowym. Prosimy o pilne odebranie przesyłki, w przeciwnym razie Poczta Polska zwróci ją do nas.

Zweryfikowany zakup
krzysztof.urb
27.02.2012 20:17
negatywna

Paczka została dostarczona w miarę szybko, ale produkt porysowany. Bardzo widoczne głębokie rysy na nogach meblowych.

Odpowiedź sprzedawcy:

Staramy się wysyłać produkty bez uszkodzeń. Być może zostało to przeoczone bądź zostały uszkodzone podczas transportu. Jeśli nie nadają się one do montażu może Pani złożyć reklamację. Postaramy się ją rozpatrzeć w szybkim terminie.

Zweryfikowany zakup
Ewa Kyrcz
13.02.2012 13:18
negatywna

Jestem bardzo niezadowolony z zakupów w tym sklepie. Na samym początku miałem problem z wyborem sposobu dostawy (paczkomat), ponieważ opisy przedmiotów i ich parametry nie są rzetelnie wpisywane. Po odebraniu paczki kolejna niespodzianka (niemiła). Uchwyty miały mieć wykończenie stal szlachetna (zgodnie z opisem na stronie) a po otwarciu paczki ukazały mi się uchwyty z wykończeniem chrom błyszczący. Jestem rozczarowany, co by nie napisać wkur***** i niestety nie polecam robienia tutaj zakupów.

Odpowiedź sprzedawcy:

Zdarza się, że w momencie wprowadzania produktów nie mamy podanych wszystkich gabarytów od producenta i uzupełniamy je dopiero w momencie sprowadzenia towaru na magazyn, w związku z tym miała Pan problem z paczkomatami. Po Pana zgłoszeniu tego problemu został on natychmiastowo poprawiony i zamówienie przeszło na paczkomaty tak jak Pan chciał. Jeśli chodzi o kolor, być może nastąpiła pomyłka na magazynie i poszły do Pana w złym kolorze. Niestety nie zgłosił Pan tego do nas, w związku z tym nie było też żadnej reklamacji z Pana strony. Jeśli taka reklamacja byłaby złożona, z naszej strony rozpatrzylibyśmy ją na Pana korzyść.

Zweryfikowany zakup
Marcin Zouaidia
08.02.2012 23:12
negatywna

niestety nie dotarła jeszcze do mnie przesyłka. a Więc nie mogę wystawić opini

Odpowiedź sprzedawcy:

Wg nr przesyłki wynika, iż przesyłka została odebrana 28.12.2011, czyli w dniu w którym został wystawiony ten komentarz.

Zweryfikowany zakup
wojciech.cieslewicz
28.12.2011 09:00
negatywna

Po raz drugi dostałem nie te zawiasy co zamawiałem

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Wynikła one z tego, iż mieliśmy błędnie wprowadzone zdjęcie główne i to Pana zmyliło. Produkt został poprawiony. Reklamacja została rozpatrzona pozytywnie.

Zweryfikowany zakup
pioter74
22.12.2011 15:02
negatywna

Wymiar główki zaczepu fi 9,9 mm podany na rysunkach jest błędny , sugerując się tym wymiarem zakupiłem same podnośniki nr 156.247 100N / ponieważ zaczepy o wymiarach jak na rysunkach posiadam - okazało się że jest to nie do zmontowania , w konsekwencji powoduje to do dodatkowych kosztów i straty czasu . Właściwy wymiar główki ok.fi 8mm . z poważaniem mgr inż.Wojciech Majdowski

Odpowiedź sprzedawcy:

Rzeczywiście mieliśmy złe rysunki techniczne. Bardzo przepraszamy za tą pomyłkę. W Pana nowym zamówieniu na zaczepy w ramach rekompensaty obniżyliśmy cenę na nie.

Zweryfikowany zakup
wfmwojtek
03.11.2011 21:07
negatywna

Być może zdjęcie nieodpowiada rzeczywistości. Na zdjęciu są one okrągłe i takie zamówiłam, ja zaś otrzymałam gałki owalne!

Odpowiedź sprzedawcy:

Zdjęcie bardzo dobrze oddaje kształt gałki jak i w opisie jest informacja że kształt jest owalny. https://akcesoria.meble.pl/p16125,galka-gp18-porcelana-mleczna-mlk-0.html

Zweryfikowany zakup
magdalena_jarzebska
11.10.2011 20:38
negatywna

czterech uchwytów nie dało się wkręcić a trzy inne po tygodniu użytkowania pękły. Dotyczy to samochodzików opon i szczególnie kotków. Jakość zatem bardzo kiepska. Sama obsługa- neutralna. Do momentu wysyłki żadnego kontaktu mimo że pytałam o koszty do zapłaty, ponieważ przy niektórych pozycjach miałam rabat od ilości. Ilościowo należał mi się ale że brałam różne uchwyty więc miałam prawo zapytać o cenę. Odpowiedz otrzymałam dopiero przy wysyłce- jak już dawno przelew poszedł i oczywiście negatywną. To tyle. Pozdrawiam- T. Bilski

Odpowiedź sprzedawcy:

Jeżeli chodzi o jakość produktów to nie było nigdy problemu oczywiście możemy uznać reklamacje towaru. Natomiast rabat ilościowy jest naliczany za paczkę (10szt) jednego produktu a nie łącznie kilku produktów. Rabat od łącznego zakupu mogą otrzymać producenci mebli i taką odpowiedź otrzymał klient.

Zweryfikowany zakup
tomekbilski
11.10.2011 09:21
negatywna

Jestem niezadowolona, bo zamówiłam gałki do drzwiczek i dostałam same gałki bez śrubek, dzięki którym można je wkręcić. Nie było tez informacji przy zamówieniu, że śrubek nie ma w komplecie. Mój wykonawca twierdzi, ze zawsze takie śrubki są.

Odpowiedź sprzedawcy:

Nie każdy producent dołącza do uchwytów śrubki na prośbę klienta możemy dołączyć śrubki które sami dokupujemy. Polscy producenci dają śrubki natomiast zagraniczny bardzo rzadko.

Zweryfikowany zakup
OS
21.07.2011 08:41
Odbieraj za darmo