Uchwyty przyszły po miesiącu, bez śrubek niezbędnych do montażu, brak odpowiedzi na emaila, nie polecam. Zapłacone było z góry
Odpowiedź sprzedawcy:
uchwyty były na zamówienie termin realizacji klientka potwierdziła w tym wypadku był to miesiąc niestety producent GIUSTI nie daje śrubek do uchwytów
03.05.2013 22:08
Negatywna opinia za: Przede wszystkim towar bardzo słabo zapakowany, sideboxy się pogięły przez co będę musiał je prostować, i nie była to wina przewoźnika skoro całość w środku latała i była owinięta cienką tekturką, płyty szuflad powgniatane na kantach (słabe pakowanie). Poza tym czas oczekiwania tak się wydłużył, że zastanawiałem się czy uda mi się przed wyjazdem odebrać przesyłkę, a opiekun zamówienia nic w tym temacie nie mógł zrobić. Plus za info o stanie zamówienia i płatności.
01.05.2013 09:30
-Termin dostawy-paczka s probkami doszedla dopiero dnia 29.4. -Pobranie w calości no paczka niezawiera 2 szt. art. SIR H054-56 Body line, wers.Stare srebro !! -Źle opakowanie-art. SIR SP 50-62 wers.porcelana, w kopercie cieszciowo rozbity, nie do uźyca Oczekujemy wyslanie brakujacego i wadliwego towaru ponownie i darmowo.
30.04.2013 13:03
Po przeszło 3 tygodniach otrzymałem zamówienie dzięki temu że sam poszedłem na pocztę spytać się czy przypadkiem coś do mnie nie przyszło. Pani w firmie akcesoria meble w rozmowie telefonicznej poinformowała mnie, że oni wysłali przesyłkę prawie tydzień temu i reszta to interes mój i poczty. Pani nie potrafiła mi podać numeru przesyłki (widocznie przekraczało to jej możliwości). Po odebraniu przesyłki okazało się, że firma nie odróżnia mocowań frontu do metaboxu od sprzęgieł do TANDEMU i aby naprawić swój błąd zaproponowała mi wysłanie na mój koszt tego co błędnie wysłali, następnie oni rozpatrzą reklamację, zwrócą mi koszty przesyłki i na swój koszt (ludzcy państwo) przyślą mi (jeszcze nie wiadomo kiedy) to co powinienem mieć od dłuższego czasu w ręku i za co już zapłaciłem. Coś mi się wydaje, że moja krótka przygoda z firmą akcesoria meble właśnie się skończyła. Zdecydowanie nie polecam.
20.04.2013 00:03
W sklepie jest informacja że wysyłają w ciągu 48h. Mimo telefonu, że zależało mi na czasie i zapewnień, że wyślą w terminie, nie wysłali i oczywiście doszło dużo później, a zależało mi by było na swięta. Ponadto jest możliwość dzielenia zamówienia jeśli część materiału jest a części nie ma. Robię takie zamówienie i płacę kwotę która jest w sklepie. Następnie sklep bodajże telefonicznie informuje mnie że mam niedopłatę bo pieniadze doszły ale jeszcze raz muszę zapłacić 7,5 za wysyłkę. Później z kolei dostaję maile z automatu, które znów wprowadzają w błąd, że mam dopłacić, choć już wszystko jest opłacone. Pewnie ktoś kto zapomni zapłaci dwa razy. Kwota do zapłaty: 53,45 PLN. Marnują czas, więc dzwonię i okazuje się że pomyłka.
Odpowiedź sprzedawcy:
informacja z wysyłką w ciągu 48H jest na towar dostępny na magazynie jeżeli klient zamawia większą ilość niż posiadamy ma 3 opcje realizacji zamówienia o której decyduje sam 1-wysyłka ilości która jest magazynie, 2- dłuższy termin realizacji zamówienia ( termin w zależności jaki zastrzega sobie producent za dostarczenie towaru) 3- dzieli zamówienia na 2 części pierwsza wysyłka towaru dostępnego na magazynie i druga pozostała ilość w tym wypadku 14 dni roboczych wobec tego że klient podzielił zamówienie musiał opłacić 2 razy koszty wysyłki towaru który wyjeżdża w ciągu 48 i pozostałą ilość o dłuższym terminie po czym został o tym poinformowany zamówienie zostało zrealizowane w terminie termin oczywiście był znany klientowi ponieważ zawsze informujemy w @ o terminie wysyłki zamówienia
18.04.2013 09:27
bardzo długie oczekiwanie na produkt ( 20 dni)
Odpowiedź sprzedawcy:
W momencie kiedy składała Pani zamówienie potwierdziła Pani dłuższy okres oczekiwania na zamawiany produkt, którego my niestety na dany moment nie mieliśmy na magazynie. Więc była Pani świadoma tego, że będzie Pani tyle czekała.
08.04.2013 10:12
zamówiony towar został wysłany i dostarczony z kilkudniowym opóżnieniem, podczas rozmowy z przedstawicielem firmy w sprawie opóżnienia, zostałam potraktowana bardzo niemiło i nieprofesjonalnie
04.04.2013 11:23
Otrzymałem towar niezgody z zamówieniem. Zamówiłem listwę boczną KRONOSPAN a otrzymałem o innym kształcie (prawdopodonie JUAN) Odesłanie tej listwy będzie mnie dwukrotnie więcej kosztowało niż cena listwy.
27.03.2013 15:49
Do dziś nie otrzymałem zamówionego towaru!!!
Odpowiedź sprzedawcy:
Pana zamówienie czeka na Pana odbiór w urzędzie pocztowym, który Pan wybrał podczas składania zamówienia.
26.03.2013 08:36
przesyłka przyszła 2 dni robcze później.nie zwrócono opłaty za express.
20.03.2013 08:13
Przebarwienia na nóżkach , beznadzieja nie zgodne ze zdjęciem!!!!!!
Odpowiedź sprzedawcy:
jeżeli produkt jest wadliwy trzeba złożyć reklamację jak dotąd nóżki te były bardzo dobrej jakości i nie było na nie reklamacji
12.03.2013 17:51
Data złożenia zamówienia 01.03.2013. Data wysyłki 06.03.2013. A reklamują 24h. Smiechu warte.
Odpowiedź sprzedawcy:
Złożył Pan zamówienie 01.03.2013. Potwierdził je Pan 03.03.2013 (tj. niedziela) po godzinie 20.00. Przy produkcie który Pan zamówił jest informacja 'Wysyłka w 48h'. 48h od potwierdzenia minęło we wtorek o 20:00, dlatego przesyłka została wysłana w środę. W większości przypadków takie zamówienia udaje nam się wysłać szybciej, dlatego przepraszamy jeśli otrzymał Pan przesyłkę z "opóźnieniem".
06.03.2013 16:35
Wszystko było by w porządku gdyby zamówienie doszło w terminie.
04.03.2013 08:26
w opisie przedmiotu czas realizacji 2 dni a okazało się że tydzień oczekiwania i to nie z winy Poczty Polskiej tylko niestety Firmy Akcesoria meble.... Na pyt co było powodem nie wywiązania się z opisu realizacji przesyłki Odp była "Wina jest jednoznaczna ze strony firmy, ktoś po prostu zapomniał wysłać" Tak więc Ocena jest negatywna... Pozdrawiam i nie polecam!! brak profesjonalizmu podejścia do klienta
21.02.2013 18:08
5 uchwytów na 8 zamówionych dotarło do mnie uszkodzonych. Złożyłem reklamację jak do tej pory cisza
11.02.2013 11:09
Płacę za dostawę w dwa dni a przychodzi po czterech
Odpowiedź sprzedawcy:
klient nie przeczytał że wysyłka jest w dwa dni anie dostawa co jest jasno opisane przy produkcie
08.02.2013 19:15
Produkt niezgodny z opisem, wykonany z innego materiału.
Odpowiedź sprzedawcy:
Opis produktu jest pobrany od producenta i taki u nas na sklepie jest umieszczony. Sprzedajemy go już dośc długo i do tej pory nie mieliśmy o nim negatywnej opinii.
07.02.2013 18:53
zamówiłem , czekam i -śledzę przesyłkę-czekam i czekam ponad dwa tygodnie-teraz status że przesyłkę odebrano -fikcja !!!--to jakaś kpina --żadnej przesyłki nie było i nic nie otrzymałem ---widocznie firma nie szanuje klienta który zamawia za 30 zł ---zdecydowanie nie polecam !!!!
Odpowiedź sprzedawcy:
zamówienie zostało wysłane w terminie i czeka obecnie na poczcie aż klient odbierze przesyłkę
31.01.2013 08:13
Nieuzasadnione długi czas realizacji, brak lub niezbyt pomocne odpowiedzi na zapytania dotyczące zamówienia, produkt odbiega kolorystyka od tego co jest na zdjęciu na stronie.
Odpowiedź sprzedawcy:
zamówienie zostało wysłane w terminie w ciągu 7 dni roboczych od złożenia zamówienia o czym klient został poinformowany w momencie złożenia zamówienia, na zdjęciu gałka jest chromowa ale w opisie jest informacja że uchwyt jest w wykonaniu matowym
26.01.2013 18:04
Paczkę otrzymałem nikompletną,brakowało jednej pozycji, która była w faktórze i była zapłacona.Po mojej interwencji otrzymałem wiadomośc że otrzymam zaległą pozycję, i do tej pory tj.zbliżają się dwa tygodnie nic się nie dzieje.
Odpowiedź sprzedawcy:
Bardzo Pana przepraszamy za zaistniałą sytuację. W dniu dzisiejszym wysyłamy Panu zaległą pozycję z Pana zamówienia.
22.01.2013 15:51
zamówienie nie zrealizowane planowo!!! brak kontaktu ze strony sklepu!! Zamówienie zrealizowano dopiero po interwęcji telefonicznej!!! ostrzegam przed korzystaniem z tego sklepu!!
Odpowiedź sprzedawcy:
Pana zamówienie nie zostało wysłane w terminie potwierdzonym przy składaniu zamówienia, gdyż nie opłacił Pan całościowo zamówienia. Dopiero po zaksięgowaniu drugiej płatności, Pana zamówienie zostało skierowane do wysyłki. Przy każdorazowej zmianie statusu zamówienia był Pan o tym informowany.
18.01.2013 08:36
Brak należytej staranności przy kompletowaniu zamówienia. Zamówione uchwyty zgodne z zamówieniem, natomiast braki śrub mocujących do kilku uchwytów, a przysłane śruby w różnych rozmiarach - M4x22 (standardowy rozmiar) oraz M4x25 (zbyt długie do większości frontów, także do moich), mimo że wszystkie te śruby przysłany niby do tego samego modelu uchwytów. Konieczność dokupienia brakujących śrub lub wezwanie sklep do uzupełnienie braków. Ja wybrałem szybszą opcję, czyli dokupienie śrub w innym sklepie (stacjonarnym), ale generuje to dodatkowy (mimo, że niewielki) koszt. Na przyszłość polecam większą uwagę przy kompletowaniu zamówienia.
11.01.2013 11:20
Produkt miniaturowy niezgodny z opisem.
Odpowiedź sprzedawcy:
Produkt, który Pan zakupiła jest zgodny z opisem i jest w nim również zamieszczona informacja do jakiego innego produktu tego producenta on pasuje.
28.12.2012 20:10
NEGATYWNA OCENA ZA TERMIN REALIZCJI I NIEPROFESJONALNE PODEJŚCIE DO KLIENTA,dopiero w końcowej fazie po kilku interwencjach zamówienie przejęła inna osoba,która doprowadziła transakcję do końca, ponad miesiąc to nie 7 dni,wystawiam z przykrością ocenę negatywną
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani opóźnienie w dostawie było spowodowane opóźnieniem dostawy od producenta. Oczywiście całą winę bierzemy na siebie za co Panią bardzo przepraszamy.
28.12.2012 17:17
Przesyłka została skradziona kurierowi. Po tej informacji Akcesoria meble.pl nie wysłały nowej paczki z zamówionym towarem. Forma płatności przy odbiorze.
27.12.2012 09:54
+ otrzymałam zamówienie _ termin dostawy miał być do 7 dni - otrzymałąm po dwóch tygodniach - moje zapytanie dostałam odpowiedź po kilku dniach, kiedy odpowiedź nie miała już dla mnie żadnego znaczenia. -ustalono koszty przesyłki kurierskiej na 20zł chociaż przesyłka była niewielka i można było ją przesłać listownie za kwotę dużo niższą (wartość przesyłki stanowiła 1/4 wartości zamówienia) -być może błąd leży po mojej stronie, ale otrzymałąm nie ten produkt który zamówiłam. Zamiast trzech małych haczyków otrzymałam jeden duży. Proszę uważnie sprawdzać czy potwierdzenie pokazuje zamówiony produkt bo prezentacja jest mało czytelna.
19.12.2012 21:55
To co miało trwać 48 godzin trwało 5 dni. Dopytując o przyczynę opużnienia usłyszałem pokrętne tłumaczenie że zamówienie zostało zmienione choc żadnych zmian nie wprowadzałem
18.12.2012 13:31
zbyt długi czas realizacji
Odpowiedź sprzedawcy:
Pana zamówienie niestety wyszło po terminie, za co Pana bardzo przepraszamy.
12.12.2012 14:45
Odradzam zdecydowanie. Towar odbiega wyglądem od zdjęć zamieszczonych(jaśniejszy), a jakość fatalna(nierówne kwadraty na końcach, niedorobione pręciki).Odsyłam i szukam zdatnych
Odpowiedź sprzedawcy:
Jak najbardziej ma Pan prawo zwrotu tych uchwytów. Jak tylko wróci do nas przesyłka, zostanie Panu zwrócona należność za nie.
03.12.2012 23:44
STRASZNIE DŁUGO CZEKAŁEM NA UCHWYTY PRAWIE 45 DNI A PODANE BYŁO CZAS REALIZACJI 30 DNI JESTEM PRODUCENTEM MEBLI I DLAMNIE TERMIN REALIZACJI JEST WARZNY MUSIAŁEM INTERWENIOWAĆ DOPIERO PRZYSZPIESZONO A I JAKO STOLARZ POWINIENEM MIEĆ RABAT BO BIORE CZEŃSCIEJ NIŻ NORMALNY KLIJENT A CENE MAM TAKOM SAMOM A JESTEM ZALOGOWANY JAKO PRODUCENT
Odpowiedź sprzedawcy:
pan zamówił towar, którego nie mieliśmy na stanie magazynowym. Towar zaraz po Pana zamówieniu został zamówiony u producenta. Okres oczekiwania na nie został odgórnie podyktowany przez producenta. Niestety dostawa od niego się przesunęła. Opóźnienie wynikło z winy producenta uchwytów.
30.11.2012 21:41
Niestety totalny brak profesjonalizmu, od zamówienia do dostawy minął KWARTAŁ!!! To chyba wystarczy? Jeślie nie, to dodam => totalny brak follow-up, zainteresowania po stronie sprzedawcy na każdym etapie. Gdyby nie interwencja, to pewnie do dzisiaj produkt by nie był dostarczony. Dodam, że produkt był w pełni "opłacony" z góry, co BTW w Polskim systemie prawnym, dla transakcji z podmiotami fizycznymi, jest wątpliwa konstrukcja => „umowa nie może nakładać na konsumenta obowiązku zapłaty ceny lub wynagrodzenia przed otrzymaniem świadczenia”. Wlasnie dlatego dochodzi potem do takich patologi. Serwis meble zainkasowal pieniadze i nic z tym dalej nie zrobil, przez dlugie tygodnie.
Odpowiedź sprzedawcy:
Informowaliśmy Pana o sytuacji, niejednokrotnie. Był Pan kilkakrotnie przepraszamy pisemnie i telefonicznie. Sytuacja jaka zaistniała w Pana przypadku, jeśli chodzi o termin dostawy wynikła ze strony dostawcy. I taką informację Pan dostał. Potwierdził Pan okres oczekiwania.
20.11.2012 12:17
Niby szybko tylko towar nie ten co zmowilem.
Odpowiedź sprzedawcy:
Niestety nie zgłosił Pan reklamacji dostawy. W związku z tym nie wiedzieliśmy o błędnej dostawie do Pana.
05.11.2012 18:17
Kosz otrzmałam uszkodzony. Po telefonicznym kontakcie ze sprzedawcą uzyskałam odpowiedź, że powinnam sprawdzić przesyłkę przy kurierze. Podano telefon do kuriera, ale nie udało mi sie z nim skontaktować. Zamontowany kosz po paru dniach zepsuł się. Wiele rzeczy kupuję przez internet, ale pierwszy raz zdarzył mi sie tak felerny produkt.
Odpowiedź sprzedawcy:
Każda przesyłka kurierska wychodząca od nas jest oznaczana naklejką do sprawdzenia przesyłki przy kurierze. Pani tego niestety nie zrobiła, a przesyłka prawdopodobnie została uszkodzona podczas transportu do Pani. W związku z tym reklamacja powinna być złożona w firmie kurierskiej.
19.10.2012 22:26
Śrubki do montazu byly rozne co do dlugosci. Trzeba bylo zakupic nowe, poniewaz nie pasowaly.
Odpowiedź sprzedawcy:
Niestety nie otrzymaliśmy od Państwa reklamacji na dostawą. Gdyby takowa została złożona, napewno dosłalibyśmy prawidłowe wkręty.
08.10.2012 19:15
Wg opisu przepust pasuje do otworu ø60 & ø 80mm, w rzeczywistości - tylko do ø 80mm. Reklamacja nie została uwzględniona, gdyż średnica podana jest na rysunku technicznym. Szkoda tylko, że ów rysunek (w przeciwieństwie do opisu) widoczny jest dopiero po kliknięciu w powiększenie. Przyjęto zwrot (bez zwrotu kosztów przesyłek), jednak przelew zwrotny nie był wykonany natychmiast, choć tak właśnie jest zaznaczone w regulaminie. Miła obsługa i dobry kontakt to to zbyt mało nawet na ocenę nautralną.
Odpowiedź sprzedawcy:
Mieliśmy jeden błędnie wstawiony rysunek techniczny do tego produktu, jednak opis był prawidłowy. Pani reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Przepraszamy za tą sytuację.
31.07.2012 18:01
Skandal !!!!! Sprzedaja to czego nie maja. Na zamowione cztery sztuki wysylaja jedna ale pieniadze pobieraja za dwie !!! Dwoch pozostalych juz nie ma !!! Potrzebowalem cztery sztuki ale mam tylko dwie do wyrzucenia na smietnik. Nie polecam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odpowiedź sprzedawcy:
Niewiedzieliśmy o tym, że dostawca wycofał ten produkt z oferty, dopiero w dniu wczorajszym dostaliśmy taka informację. Gdyby ta informacja dotarła do nas wcześniej, to wycofalibyśmy towar z oferty. Na bieżąco informowaliśmy Pana o statusie Pana zamówienia. W ostatnim zamówieniu nie dostał Pan omyłkowo jednego wieszaka, ale zaraz po tym zgłoszeniu dosłaliśmy go Panu.
09.07.2012 19:14
Uchwyty dobrej jakości, dokładnie takie jak chciałem, ale niestety dostarczone śruby montażowe były różnej długości i połowa okazała się za długa, co spowodowało konieczność wizyty w Obi i kupienia właściwych. Szybkość przesyłki ok.
Odpowiedź sprzedawcy:
Niestety nie otrzymaliśmy od Państwa reklamacji na dostawą. Gdyby takowa została złożona, napewno dosłalibyśmy prawidłowe wkręty.
09.07.2012 08:14
sprzedawca nieuczciwy, dzisiaj odebrałam przesyłkę - 4 nóżki do szafki z czego 1 była niekompletna, i co w takiej sytuacji robić? jeżeli nie mieli na stanie należało mnie zawiadomić, kupiłabym inne może kompletne?
Odpowiedź sprzedawcy:
Nie dostaliśmy zgłoszenia od Pani, iż została wysłana niekompletna nóżka. W takich sytuacjach towar jest reklamowany i wysyłamy do klienta prawidłowy produkt. Prosimy o zareklamowanie zamówienia. Postaramy się jak najszybciej naprawić nasz błąd.
27.06.2012 21:16
Zamówiony towar dotarł z opóźnieniem (data zamówienia 20.05.12r. towar dostarczono 18.06.12r.). Otrzymałam jedną wiadomość, że zamówienie przyjęto do realizacji. Namawiam do kontaktu z klientem w trakcie tak długiego oczekiwania na zamówienie.
Odpowiedź sprzedawcy:
Towar wyszedł do Pani po terminie, gdyż mieliśmy opóźnienie w dostawie od producenta. Przepraszamy bardzo za zaistniałą sytuację.
22.06.2012 09:39
Skomplikowany proces zamówienia Konieczność dwukrotnego przelewania środków (osobno za towary, osobno za transport: koszt transportu nie znany w chwili zamówienia, na dodatek otrzymujemy go dopiero w wyniku interwencji. Sugeruję, aby w przypadku gdy nie jest możliwe oszacowanie automatyczne kosztów wysyłki, link do płatności pojawiał się dopiero (byl wysyłany meilem w chwili zatwierdzenia tych kosztów, oraz aby obejmował całość transakcji.
Odpowiedź sprzedawcy:
W momencie złożenia Pana zamówienia, powinien Pan był poczekać na uzupełnienie kosztów przesyłki z naszej strony, taki komunikat Pan dostał. Pan niestety się pospieszył i przelał pierwszą wartość zamówienia.
26.04.2012 10:07
zerowy kontakt ze sprzedawca, fatalanie dzialajaca strona, towar inny niz w opisie - zolty zamiat mlecznego - NIGDY WIECEJ! by far najgorszy sklep internetowy w Polsce
Odpowiedź sprzedawcy:
Każda zmiana statusu Pana zamówienia jest przesyłana do Pana na maila. Również po zalogowaniu się u nas na stronie można sobie sprawdzać swój status zamówienia. Jeśli chodzi o kolor to tak go określa producent i i nie jest on w rzeczywistości zbliżony do żółtego.
09.03.2012 00:12
zamówiłem 31 stycznia, a do dzisiaj 27 lutego nic nie doszło??!!??
Odpowiedź sprzedawcy:
Zamówił Pan towar sprowadzany na zamówienie z terminem realizacji 31 dni roboczych t.j. 14-03-2012. Towar został wysłany do Pana 9 lutego e-przesyłką czyli tańszą opcją wysyłki Pocztą Polską polegającą na samodzielnym odbiorze przesyłki. Od 13 lutego przesyłka czeka na odebranie w wybranym przez Pana (w trakcie składania zamówienia) Urzędzie Pocztowym. Prosimy o pilne odebranie przesyłki, w przeciwnym razie Poczta Polska zwróci ją do nas.
27.02.2012 20:17
Paczka została dostarczona w miarę szybko, ale produkt porysowany. Bardzo widoczne głębokie rysy na nogach meblowych.
Odpowiedź sprzedawcy:
Staramy się wysyłać produkty bez uszkodzeń. Być może zostało to przeoczone bądź zostały uszkodzone podczas transportu. Jeśli nie nadają się one do montażu może Pani złożyć reklamację. Postaramy się ją rozpatrzeć w szybkim terminie.
13.02.2012 13:18
Jestem bardzo niezadowolony z zakupów w tym sklepie. Na samym początku miałem problem z wyborem sposobu dostawy (paczkomat), ponieważ opisy przedmiotów i ich parametry nie są rzetelnie wpisywane. Po odebraniu paczki kolejna niespodzianka (niemiła). Uchwyty miały mieć wykończenie stal szlachetna (zgodnie z opisem na stronie) a po otwarciu paczki ukazały mi się uchwyty z wykończeniem chrom błyszczący. Jestem rozczarowany, co by nie napisać wkur***** i niestety nie polecam robienia tutaj zakupów.
Odpowiedź sprzedawcy:
Zdarza się, że w momencie wprowadzania produktów nie mamy podanych wszystkich gabarytów od producenta i uzupełniamy je dopiero w momencie sprowadzenia towaru na magazyn, w związku z tym miała Pan problem z paczkomatami. Po Pana zgłoszeniu tego problemu został on natychmiastowo poprawiony i zamówienie przeszło na paczkomaty tak jak Pan chciał. Jeśli chodzi o kolor, być może nastąpiła pomyłka na magazynie i poszły do Pana w złym kolorze. Niestety nie zgłosił Pan tego do nas, w związku z tym nie było też żadnej reklamacji z Pana strony. Jeśli taka reklamacja byłaby złożona, z naszej strony rozpatrzylibyśmy ją na Pana korzyść.
08.02.2012 23:12
niestety nie dotarła jeszcze do mnie przesyłka. a Więc nie mogę wystawić opini
Odpowiedź sprzedawcy:
Wg nr przesyłki wynika, iż przesyłka została odebrana 28.12.2011, czyli w dniu w którym został wystawiony ten komentarz.
28.12.2011 09:00
Po raz drugi dostałem nie te zawiasy co zamawiałem
Odpowiedź sprzedawcy:
Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Wynikła one z tego, iż mieliśmy błędnie wprowadzone zdjęcie główne i to Pana zmyliło. Produkt został poprawiony. Reklamacja została rozpatrzona pozytywnie.
22.12.2011 15:02
Wymiar główki zaczepu fi 9,9 mm podany na rysunkach jest błędny , sugerując się tym wymiarem zakupiłem same podnośniki nr 156.247 100N / ponieważ zaczepy o wymiarach jak na rysunkach posiadam - okazało się że jest to nie do zmontowania , w konsekwencji powoduje to do dodatkowych kosztów i straty czasu . Właściwy wymiar główki ok.fi 8mm . z poważaniem mgr inż.Wojciech Majdowski
Odpowiedź sprzedawcy:
Rzeczywiście mieliśmy złe rysunki techniczne. Bardzo przepraszamy za tą pomyłkę. W Pana nowym zamówieniu na zaczepy w ramach rekompensaty obniżyliśmy cenę na nie.
03.11.2011 21:07
Być może zdjęcie nieodpowiada rzeczywistości. Na zdjęciu są one okrągłe i takie zamówiłam, ja zaś otrzymałam gałki owalne!
Odpowiedź sprzedawcy:
Zdjęcie bardzo dobrze oddaje kształt gałki jak i w opisie jest informacja że kształt jest owalny. https://akcesoria.meble.pl/p16125,galka-gp18-porcelana-mleczna-mlk-0.html
11.10.2011 20:38
czterech uchwytów nie dało się wkręcić a trzy inne po tygodniu użytkowania pękły. Dotyczy to samochodzików opon i szczególnie kotków. Jakość zatem bardzo kiepska. Sama obsługa- neutralna. Do momentu wysyłki żadnego kontaktu mimo że pytałam o koszty do zapłaty, ponieważ przy niektórych pozycjach miałam rabat od ilości. Ilościowo należał mi się ale że brałam różne uchwyty więc miałam prawo zapytać o cenę. Odpowiedz otrzymałam dopiero przy wysyłce- jak już dawno przelew poszedł i oczywiście negatywną. To tyle. Pozdrawiam- T. Bilski
Odpowiedź sprzedawcy:
Jeżeli chodzi o jakość produktów to nie było nigdy problemu oczywiście możemy uznać reklamacje towaru. Natomiast rabat ilościowy jest naliczany za paczkę (10szt) jednego produktu a nie łącznie kilku produktów. Rabat od łącznego zakupu mogą otrzymać producenci mebli i taką odpowiedź otrzymał klient.
11.10.2011 09:21
Jestem niezadowolona, bo zamówiłam gałki do drzwiczek i dostałam same gałki bez śrubek, dzięki którym można je wkręcić. Nie było tez informacji przy zamówieniu, że śrubek nie ma w komplecie. Mój wykonawca twierdzi, ze zawsze takie śrubki są.
Odpowiedź sprzedawcy:
Nie każdy producent dołącza do uchwytów śrubki na prośbę klienta możemy dołączyć śrubki które sami dokupujemy. Polscy producenci dają śrubki natomiast zagraniczny bardzo rzadko.
21.07.2011 08:41