• Ilość produktów: 6 795
  • Na magazynie: 3 142
Ocena
Komentarz
Komentował/a
negatywna

Wieszak przesłany niekompletny (brak elementu do zamocowania). Do wieszaka nie została dołączona żadna instrukcja, ani nawet zestawienie elementów. Po złożeniu reklamacji 29-10-2014 brak wiążących informacji przez kolejne 5 miesięcy w tej sprawie. Od zwrotu wieszaka w marcu 2015 również brak kontaktu.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, Przepraszamy za zwłokę w rozpatrzeniu zgłoszenia reklamacyjnego, wystawiono korektę dokumentu sprzedaży i zlecono do działu księgowości zwrot gotówki za odesłany towar. Pozdrawiamy dział reklamacji

Zweryfikowany zakup
Robert K.
22.05.2015 10:48
negatywna

towar ok. Prosiłem o połączenie przesyłek nie dało się - zapłaciłem za dwie przesyłki mimo iż dotarły do mnie razem..........sklejone

Zweryfikowany zakup
Marek
17.05.2015 14:19
negatywna

wszystko ok

Zweryfikowany zakup
Mateusz
17.05.2015 09:17
negatywna

zbyt dłógi okres oczekiwania na zamówienie,towar trafił do firmy po 7 dniach,a na stronie widnieje informacja że przesyłka zostanie zrealizowana w przeciągu 24 godzin.

Odpowiedź sprzedawcy:

Klient otrzymał potwierdzenie złożenia zamówienia na e-mail w którym jest zawarta również informacja o czasie realizacji zamówienia, w tym przypadku od momentu przyjęcia zam. do wysyłki było to 5 dni ROBOCZYCH + czas dostawy

Zweryfikowany zakup
k.pyszka
25.04.2015 08:01
negatywna

O.K.

Zweryfikowany zakup
Waldek-aqua
24.04.2015 14:23
negatywna

Obiecano mi dostawę w ciągu 24h. Przesyłka dotarła po trzech dniach. Druga część zamówienia ciągle nie dotarła. Jak na razie doświadczenie ze sklepem negatywne.

Odpowiedź sprzedawcy:

Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zamówienie wysłaliśmy zgodnie z wyznaczonym terminem, opóźnienie wynikło z błędu firmy kurierskiej. Będziemy wyjaśniać sytuację z przewoźnikiem.

Zweryfikowany zakup
Tomasz Bergiel
02.04.2015 10:18
negatywna

na 40 gałek zdatnych do użytku jest 13. rozumiem, że niska cena ale to nie znaczy, że można sprzedawać jakieś g.

Zweryfikowany zakup
anna deptuła
18.03.2015 10:11
negatywna

Zakupiłam gałki porcelanowe firmy GAMET. W 80% dostarczonego towaru była krzywo wklejona porcelana, wzór na gałkach który powinien być w kształcie koła na niektórych gałkach był jajowaty, widoczne, wystające ślady kleju. Żałowałam, że nie zakupiłam tego w sklepie stacjonarnym, gdzie można wszystko przed zapłatą obejrzeć, tutaj nie odsyłałam towaru, bo przecież ktoś kto to pakował chyba widział, że to towar wybrakowany. Nie polecam!

Zweryfikowany zakup
Iwona
10.03.2015 08:40
negatywna

Już po 4 dniach od mojej wpłaty, zamówili towar u producenta, ale muszę pochwalić, bo nie minął miesiąc i towar był już u mnie. Oczywiście musiałem dzwonić i się dowiadywać, co się dzieje, bo żadnej informacji nie dostałem.

Zweryfikowany zakup
kuba
09.03.2015 08:54
negatywna

Przesyłka nie dotarła pod wskazany adres. Sugerowany przez Państwa czas wysyłki szacowny był na 21 dzień (roboczy) od momentu złożenia zamówienia, czyli na dzień 17.02.2015. Tymczasem na koncie użytkownika widnieje adnotacja, że transakcja została zrealizowana. Proszę o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji.

Zweryfikowany zakup
mr.kolodzinski
17.02.2015 13:35
negatywna

Szuflada przyjechała porysana - oba "boczki" uszkodzone

Zweryfikowany zakup
Daniel
13.02.2015 15:59
negatywna

trzy tygodnie to się nazywa kpina a nie realizacja zamówienia.

Zweryfikowany zakup
Rafał Dobrzański
10.02.2015 21:43
negatywna

Po złożeniu zamówienia, chciałem jeszcze dopisać jeden produkt tj. rynienkę L70 za 8 zł. w systemie nie ma takiej możliwości, nie ma też możliwości anulowania zakupu, zadzwoniłem więc na drugi dzień, gdzie pani miłym głosem powiedziała, że nie ma można już nic dołożyć do zamówienia bo: dokonano przelewu i paczka już jest przygotowana do wysyłki. Samo zrealizowanie zamówienia oceniam pozytywnie, ale ukłon w stronę większej możliwości systemu pozwalającego zmienić zamówienie by się przydał.

Zweryfikowany zakup
G
08.02.2015 10:58
negatywna

Zostałam wrobiona w kuriera,który miał dostarczyć paczkę następnego dnia,a dotarła do mnie po 3 dniach.Oczywiście zapła.Właciłam jak za przesyłkę w 24 godziny.Ponadto próba wyjaśnienia z Panią,dlaczego tak beszczelnie ze mną postąpili,niczego nie wniosla.Wręcz przeciwnie Pani była bardzo niegrzeczna.Wniosek prosty-zadnych więcej u Was zakupów.

Odpowiedź sprzedawcy:

Komentarz został wystawiony bez podstawianie ponieważ .. zamówienie zostało złożone 15-01-2015 o godzi 13:43 data spakowania przesyłki 15-01-2015 o godz. 15:32:20 zmówienie jeżeli miało by być wysłane tego samego dnia powinno być najpóźniej złożone do godziny 10:00 jest to opisane w regulaminie link poniżej, tak aby magazyn miał czas przygotować paczkę do odbioru Kuriera Jeżeli zamówienie jest złożone po tej godzinie przesyłka ma termin realizacji 24h + czas dostawy kuriera na który już nie mamy wpływu nasze zamówienie wyszło terminowo w dniu 16-01-2015 14:04:21 Terminy dostawy liczone są w dniach roboczych ! ! ! Poniżej Link do warunków dostawy proszę zapoznać się z regulaminem aby na przyszłość uniknąć zbędnych komentarzy https://akcesoria.meble.pl/koszty-dostawy/ Pozdrawiamy

Zweryfikowany zakup
jagoda
05.02.2015 13:16
negatywna

Zerowy kontakt z firmą. Od momentu kupna do tej pory nie otrzymałem faktury vat. Przedmiot wporządku. Dobrze zapakowane brak wad wszystko tak jak powinno być. Ale ta faktura...

Odpowiedź sprzedawcy:

Witam Faktura została do Państwa wysłana pocztą 30.12.2014r a w systemie nie widzę żadnych prób kontaktu prócz jedngo e-mali w tej sprawie i tego negatywa.(Faktura została ponownie wysłana na e-mail jak również przez pocztę Polską).

Zweryfikowany zakup
Zakład Stolarski Cywka
20.01.2015 19:27
negatywna

Przesyłka nie została dostarczona. Firma DBSchenker najwyraźniej urwała się z choinki nie dzwoniąc do klienta przed dostarczeniem paczki, pomijając fakt że paczka miała być dostarczona w piątek 9 stycznia 2015. Wszystkie firmy z których usług korzystałem ( DPD, UPS, DHL, Kurier poczty polskiej potrafią nawiązać kontakt telefoniczny z osobą która ma odebrać Paczkę. Nie jestem zobowiązany do ciągłego przebywania w miejscu do którego paczka ma być dostarczona, tym bardziej że firma DBSchenker nie dotrzymuje terminów dostaw.

Zweryfikowany zakup
andrzejpizon
12.01.2015 17:41
negatywna

Jestem bardzo niezadowolony z transakcji. Minął ponad miesiąc od dostarczenia towaru, a do dzisiaj (29.12.2014 r.) nie moge doprosić się faktury VAT.

Odpowiedź sprzedawcy:

Klient w zamówieniu nie wypełnił danych do faktury na firmę w związku z tym został wystawiony paragon. Po Pana zgłoszeniu wystawiliśmy fakturę i wysłaliśmy ją Pana (było to 17 grudnia).

Zweryfikowany zakup
klient
29.12.2014 10:13
negatywna

Gdzie jest moja paczka?

Odpowiedź sprzedawcy:

Witam data potwierdzenia zamówienia jest na 09-12-2014 przesyłka wysłana została w dniu 10-12-2014 14:08:34 Przesyłka miała zostać odebrana na placówce Pocztowej tak zostało zaznaczone przez klienta "Poczta Polska e-Przesyłka" poczta przesyłkę ma u siebie w dniu 16-12-2014 Poczta polska zawsze powinna wysyłać do klienta na nr. TEL. wiadomość o zgłoszeniu się po odbiór, jednak zdarza się że tego nie robi i niestety nie mamy na to wpływu. Proszę o zgłoszenie się po odbiór na pocztę która została wybrana jako punkt odbioru Pozdrawiamy Akcesoria.meble.pl

Zweryfikowany zakup
AMPAK
19.12.2014 22:50
negatywna

Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam brakujących prowadnic pomimo zgłoszonej reklamacji.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dział reklamacji wysłał do Pani brakującą prowadnicę. Za wszelkie niedogodności związane z tą transakcją jeszcze raz przepraszamy.

Zweryfikowany zakup
rak alicja
16.12.2014 22:53
negatywna

W momencie składania zamowienia, na magazynie brakowało kilku sztuk uchwytów. Po telefonicznej konsultacji otrzymałem infornacje, że w kolejnym tygodniu będą dostępne, bazując na tej informacja postanowiłem poczekać. W następnym tygodniu zaniepoki jony brakiem działań zadzwoniłem by dowiedzieć się ze uchwyty są, ale skończyły się wkręty! Uchwyty wyslano ale dopiero w kolejny czwartek i nie dotarły na sobotę, kiedy miałem umówiony montaz.

Zweryfikowany zakup
Piotr
11.12.2014 20:15
negatywna

tez samo zdjęcie jest na Uchwyt UR15 nikiel patynowany Rozstaw 128mm i Uchwyt UR15 patyna na mosiądzu Rozstaw 128mm. to jest bardzo łatwe do wykonania błąd, jak mja zrobyl. a teraz dodatkowe koszty powrotu i zamówić właściwe a teraz dodatkowe koszty powrotu pozycję i zamówić poprawne, jak chciałem, Uchwyt UR15 patyna na mosiądzu Rozstaw 128mm.!! być może panstwo wysłać na swoj koszt nowego zamówenia?

Odpowiedź sprzedawcy:

Witam Proszę zawsze zwracać uwagę i czytać opis danego produktu jaki widniej pod nim: https://akcesoria.meble.pl/p805453,uchwyt-ur15-nikiel-patynowany-rozstaw-128mm.html Opis produktu Kod: GAMUR15-0128-GA011 Uchwyt meblowy firmy GAMET w stylu Retro. Idealny do biura, pokoju, łazienki lub kuchni. Rozstaw 128 mm w kolorze nikiel patynowany ( uwaga na zdjęciu prezentowany kolor patyna na mosiądzu).

Zweryfikowany zakup
Antonio Dimov
05.12.2014 10:08
negatywna

30 Dni to czas oczekiwania na realizację zamówienia . Jak żyć panowie? (i panie?)

Zweryfikowany zakup
Krzychu
20.11.2014 19:05
moderowana

Wiekszośc zakupionych uchwytów meblowych ma rysy. Dla zainteresowanej osoby mogę wysłać zdjecia wad. Odesłanie w ramach reklamacji nie ma sensu szczególnie że ja poniose koszt wysyłki.

Moderacja:

W związku z błędnie wystawionym komentarzem został on usunięty przez Moderatora.
Przyczyna: komentarz nie dotyczy sprzedawcy

Odpowiedź sprzedawcy:

Witam Proszę dokładnie czytać treść i regulaminu.(z zrozumieniem podkreślony tekst dokładnie opisuje zaistniałą sytuacje ) - https://akcesoria.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/ Reklamacje: Jeśli zakupiony towar ma wady fabryczne lub został uszkodzony w trakcie przesyłania, prosimy odesłać go zwykłą przesyłką pocztową, wraz z otrzymaną fakturą z zaznaczoną częścią "reklamacja" i opisem przyczyn reklamacji. Produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe - zwrócimy pieniądze. Przypominamy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. W przypadku reklamacji równowartość opłaty pocztowej poniesionej przy odesłaniu do nas wadliwego towaru zwrócimy Ci natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji. pozdrawiam Akcesoria.meble.pl

Zweryfikowany zakup
Mariusz
10.11.2014 13:20
negatywna

Transakcja nie zrealizowana w terminie i do tej pory nie rozliczona. Nie otrzymałam nadpłaty za nie zrealizowane produkty. Nie odpowiedziano na mojego maila. W rozmowie telefonicznej polecono wysłac następnego maila!!!

Zweryfikowany zakup
Ewa Banaszkiewicz-Pisko
05.11.2014 22:40
negatywna

uchwyty są w niejednorodnym kolorze.jest nie możliwe użycie ich w ciągu kuchennym jako uchwyty w meblach.nie polecam kolory-stara miedz !!!!!!

Zweryfikowany zakup
czarny
05.11.2014 21:30
moderowana

smieszny portal, juz dwa tygodnie czekam na przesyłkę, transakcja nie doszla do skutku, nr telefonu jest nie aktualny i jeszcze proszą aby skomentować transakcję.... NEGATYW

Moderacja:

W związku z błędnie wystawionym komentarzem został on usunięty.
Zgodnie z informacją od klienta:

witam
po przeprowadzonej rozmowie i wyjasnieniach okazało się ze przesyłka zostala wysłana terminowo, a wina leży po stronie Poczty Polskiej. W związku z powyższym wcześniejszy komentarz do transakcji był niesłuszny.

Zweryfikowany zakup
p.ch
12.09.2014 09:52
negatywna

4 dni zamiast 24 h

Zweryfikowany zakup
Krzysztof
12.09.2014 09:38
negatywna

zamowiłem trzy sztuki wieszaka za 5,30 a otrzymałem reling też trzy sztuki ale w cenie chyba 16 złotych a więc powinienem być zadowolony po meilowej mojej interwencji odezwano się dopiero za 4 dni i jeszcze mam gonić na poczte i wyslać im na moj koszt a oni łaskawie podobno mają wrocic kase na konto a dlaczego nie można dać tego kurierowi niech pokryją koszty a mój mój klient kupił już w sklepie i ja stracę twarz na nieżetelnego fachowca

Zweryfikowany zakup
Andrzej
04.09.2014 21:47
negatywna

Od momentu wyslania, dostawa trwala 12 dni. Niedopuszczalne podejscie Schenkera do dostawy typu "kurier".

Zweryfikowany zakup
Piotr
20.08.2014 23:36
negatywna

Niestety część elementów przyszła porysowana (łączniki pleców szuflad) - ewidentnie przez włożenie ich do jednej paczki bez zabezpieczenia z prowadnicami. Oprócz tego mimo wyraźnego zamówienia starszego systemu tandembox, otrzymałem nowszy - przez co mam teraz dwa systemy w jednym zestawie ...

Zweryfikowany zakup
Łukasz
15.08.2014 11:28
negatywna

Aqua-stop pen otrzymałem w elastycznym opakowaniu z odzieloną pokrywką i odsającą napęczniałą naklejką.Słabe zabezpieczenie przez producenta przed przypadkowym otwarciem ,bezmyślne pakowanie do wysłki lub jeśli ten pen miał sztywne pudełko to celowo wysłano już odparowane.Straciłem 149zł wraz z transportem.

Odpowiedź sprzedawcy:

Klient został przeproszony. Problem został zgłoszony do producenta, wadliwy produkt zostanie wymieniony.

Zweryfikowany zakup
Mikołaj Korzeniewski
10.08.2014 17:45
negatywna

Po 3 tyg. oczekiwania na towarach i po terminie realizacji zostalismy poinformowanie ze towaru nie ma. Brak profesjonalizmu. Kiepski kontakt. Nie polecamy.

Zweryfikowany zakup
Woodenfactory
25.07.2014 09:33
negatywna

Towar kupiłem i natychmiest zapłaciłem 10. 07 . Sklep wysłał towar po 6 dniach mimo że na stronie była reklama o wysyłce tego samego dnia.Nie polecam

Odpowiedź sprzedawcy:

Klient złożył zamówienie na towar, którego nie mieliśmy tyle ile on chciał. Potwierdził realizację zamówienia na 14 dni roboczych. Towar dostał po 6 dniach.

Zweryfikowany zakup
Wiesław Wilewski
23.07.2014 16:23
negatywna

zbyt długi okres oczekiwania i brak informacji o przedłużającym sie czasie, zdążyłam już zapomnieć o tym zamówieniu i byłam mocno zdziwiona co chodzi!!!

Zweryfikowany zakup
EW
10.06.2014 09:25
negatywna

złodziejski automat dorzucił mi półkę do kargo której nie chciałem i nie zamawiałem, na każdym kroku trzeba się pilnowac. żenada żeby na siłę wciskac rzeczy do koszyka

Zweryfikowany zakup
wood
17.05.2014 01:15
negatywna

Przesyłka wysłana poprzez Paczkomaty InPost, opłacona z góry, zaginęła w dostawie.

Zweryfikowany zakup
Krystyna Kramarczyk
24.04.2014 14:55
negatywna

Czekalam na prowadnice okolo miesiaca. Ok, o tym wiedzialam od poczatku. Ale prowadnice przyjechaly uzywane, czarna farba jest miejscami odlupana, porysowana, w miejscach przykrecania wyrazne spracowane. Zapakowane zostaly luzem w kopercie. Bardzo negatywne doswiadczenie. Nie polecam!

Zweryfikowany zakup
Swietlana
15.04.2014 12:36
negatywna

dostawa w 3 msc,straszna patologia!!!!!

Odpowiedź sprzedawcy:

niestety towar był importowany i dostawa była w 3 miesiące

Zweryfikowany zakup
Łukasz Kwiatkowski
15.04.2014 08:18
negatywna

Zamówiłem uchwyty meblowe satyna. Pakiet przyszedł matowego aluminium.

Odpowiedź sprzedawcy:

Klient otrzymał uchwyty takie jakie zamówił. Oczywiście otrzymał matowe aluminium a w satynie one w ogóle nie występują u producenta Gamet

Zweryfikowany zakup
Alexander
14.04.2014 09:26
negatywna

Transakcja nie udana, wysyłano towar 4 razy, otrzymywałem produkty których nie zamawiałem, zostało wiele rzeczy pomylonych przy pakowaniu oraz brakowało elementów które zamawiałem, rozciągnięta bardzo w czasie stąd też moje niezadowolenie

Zweryfikowany zakup
Mirek
10.04.2014 19:42
negatywna

Kosz niewart nic browadnice jak z gumy wszysto krzywe.Nie polecam.

Zweryfikowany zakup
Marcin
08.04.2014 14:36
negatywna

Bardzo długo realizowane zamówienie

Odpowiedź sprzedawcy:

Zamówienie było na termin 14 dni roboczych o tym terminie jest powiadomiony klient w momencie składania zamówienia wówczas gdy nie mamy towary w magazynie i jest on na zamówienie. W tym przypadku zamówienie wyszło w terminie 14 dni roboczych.

Zweryfikowany zakup
Marksi
25.03.2014 08:37
negatywna

ok

Odpowiedź sprzedawcy:

Skoro jest "ok" to więc nie rozumiemy dlaczego negatywny komentarz.

Zweryfikowany zakup
ms
17.03.2014 09:22
negatywna

zamówienie miało byc zrealizowane w 3 tygodnie a przyszło po 6 tygodniach.

Odpowiedź sprzedawcy:

Zamówienie zostało wysłane 2 dni przed wyznaczonym terminem w zamówieniu, więc nierozumiemy skąd ten komentarz.

Zweryfikowany zakup
Łukasz
15.03.2014 12:16
negatywna

Dostałem 1/2 zamówienia zwykłych wkrętów które mogłem kupić w supermarkecie taniej !!!!

Zweryfikowany zakup
kam3
03.03.2014 06:51
negatywna

W paczce brakuje nóżek - na moje email'e nikt nie odpowiada.

Zweryfikowany zakup
Robert Szymański
25.02.2014 08:09
negatywna

Pisak ok, rekacja sprzedawców bardzo opóźniona. Okazało się, już po zamówieniu i opłaceniu towaru, że pomimo infomacji o stanie magazynoiwym, pisaka brak. Sprzedawca nie poinformowł o tym fakcie i po 2 tygodniach, po ostrej reakcji i groźbie zwrotu pieniędzy, przyszła informacja, że własnie w ten dzień pisak został wysłany. A faktycznie wysłany był na drugi dzień... Oceńcie to sami:)

Zweryfikowany zakup
Wielbiciel
19.02.2014 08:22
negatywna

6.02 zamówiłem akcesoria i wpłaciłem pieniądze w poniedziałek 10.02 kiedy był dzień wysyłki dzwoni do mnie pani i mówi że jednych prowadnic nie mają i czy może wysłać w środę bo mają dostawę i w zamian za to wyśle mi kurierem w czwartek i piątek czekam jak na szpilkach na kuriera w sobotę nie wytrzymuję i dzwonię w sprawie akcesoriów a ona oddzwania i mówi mi że niewie gdzie jest moja paczka (że zagineła), i że w poniedziałek będzie wiedzieć coś więcej w poniedziałek (dzisiaj) paczkę przyniósł listonosz a nie kurier dzwonię spytać się czy już moja paczka się odnalazła i czy wie coś więcej odpowiedziała że dalej nie wie gdzie jest a ja do niej że przyszła po 11 dniach od zamówienia- towar dostępny od ręki 1 minus brak towaru i przesunięcie o 2 dni wysyłki 2 minus powinni pamiętać że miała wysłać kurierem a nie pocztą jak mi obiecała przez co załapałem się na dwa weekendy , poślizg z towarem i listonosza- 11 dni o stratach w paliwie bo trzeba jechać do 2 klientów drugi raz, czasie-szkod

Zweryfikowany zakup
and-stol
17.02.2014 12:11
negatywna

Towar ok,ale rzetelność firmy do bani!!!!!!!!Na 4 nogi do szklanego blatu czekałem 2 {DWA} miesiące,tylko wpłacona kwota zatrzymała mnie przy tej firmie.NIE POLECAM!!!!!!!!!

Odpowiedź sprzedawcy:

Klient zamówił nogi, które były pod produkcję u producenta. Niestety w winy producenta cała dostawa się przedłużyła. Klient był informowany o terminie. Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuację.

Zweryfikowany zakup
Damian Skrzypczyk
12.02.2014 21:55
negatywna

NIE DOSTARCZONO PROWADNIKA H=4

Odpowiedź sprzedawcy:

Reklamacja klienta została rozpatrzona pozytywnie i natychmiast zostały wysłane braki do klienta. Klient został przeproszony za zaistniałą sytuację.

Zweryfikowany zakup
JAHNKE
11.02.2014 20:35
Odbieraj za darmo