Wieszak przesłany niekompletny (brak elementu do zamocowania). Do wieszaka nie została dołączona żadna instrukcja, ani nawet zestawienie elementów. Po złożeniu reklamacji 29-10-2014 brak wiążących informacji przez kolejne 5 miesięcy w tej sprawie. Od zwrotu wieszaka w marcu 2015 również brak kontaktu.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, Przepraszamy za zwłokę w rozpatrzeniu zgłoszenia reklamacyjnego, wystawiono korektę dokumentu sprzedaży i zlecono do działu księgowości zwrot gotówki za odesłany towar. Pozdrawiamy dział reklamacji
22.05.2015 10:48
towar ok. Prosiłem o połączenie przesyłek nie dało się - zapłaciłem za dwie przesyłki mimo iż dotarły do mnie razem..........sklejone
17.05.2015 14:19
wszystko ok
17.05.2015 09:17
zbyt dłógi okres oczekiwania na zamówienie,towar trafił do firmy po 7 dniach,a na stronie widnieje informacja że przesyłka zostanie zrealizowana w przeciągu 24 godzin.
Odpowiedź sprzedawcy:
Klient otrzymał potwierdzenie złożenia zamówienia na e-mail w którym jest zawarta również informacja o czasie realizacji zamówienia, w tym przypadku od momentu przyjęcia zam. do wysyłki było to 5 dni ROBOCZYCH + czas dostawy
25.04.2015 08:01
O.K.
24.04.2015 14:23
Obiecano mi dostawę w ciągu 24h. Przesyłka dotarła po trzech dniach. Druga część zamówienia ciągle nie dotarła. Jak na razie doświadczenie ze sklepem negatywne.
Odpowiedź sprzedawcy:
Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zamówienie wysłaliśmy zgodnie z wyznaczonym terminem, opóźnienie wynikło z błędu firmy kurierskiej. Będziemy wyjaśniać sytuację z przewoźnikiem.
02.04.2015 10:18
na 40 gałek zdatnych do użytku jest 13. rozumiem, że niska cena ale to nie znaczy, że można sprzedawać jakieś g.
18.03.2015 10:11
Zakupiłam gałki porcelanowe firmy GAMET. W 80% dostarczonego towaru była krzywo wklejona porcelana, wzór na gałkach który powinien być w kształcie koła na niektórych gałkach był jajowaty, widoczne, wystające ślady kleju. Żałowałam, że nie zakupiłam tego w sklepie stacjonarnym, gdzie można wszystko przed zapłatą obejrzeć, tutaj nie odsyłałam towaru, bo przecież ktoś kto to pakował chyba widział, że to towar wybrakowany. Nie polecam!
10.03.2015 08:40
Już po 4 dniach od mojej wpłaty, zamówili towar u producenta, ale muszę pochwalić, bo nie minął miesiąc i towar był już u mnie. Oczywiście musiałem dzwonić i się dowiadywać, co się dzieje, bo żadnej informacji nie dostałem.
09.03.2015 08:54
Przesyłka nie dotarła pod wskazany adres. Sugerowany przez Państwa czas wysyłki szacowny był na 21 dzień (roboczy) od momentu złożenia zamówienia, czyli na dzień 17.02.2015. Tymczasem na koncie użytkownika widnieje adnotacja, że transakcja została zrealizowana. Proszę o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji.
17.02.2015 13:35
Szuflada przyjechała porysana - oba "boczki" uszkodzone
13.02.2015 15:59
trzy tygodnie to się nazywa kpina a nie realizacja zamówienia.
10.02.2015 21:43
Po złożeniu zamówienia, chciałem jeszcze dopisać jeden produkt tj. rynienkę L70 za 8 zł. w systemie nie ma takiej możliwości, nie ma też możliwości anulowania zakupu, zadzwoniłem więc na drugi dzień, gdzie pani miłym głosem powiedziała, że nie ma można już nic dołożyć do zamówienia bo: dokonano przelewu i paczka już jest przygotowana do wysyłki. Samo zrealizowanie zamówienia oceniam pozytywnie, ale ukłon w stronę większej możliwości systemu pozwalającego zmienić zamówienie by się przydał.
08.02.2015 10:58
Zostałam wrobiona w kuriera,który miał dostarczyć paczkę następnego dnia,a dotarła do mnie po 3 dniach.Oczywiście zapła.Właciłam jak za przesyłkę w 24 godziny.Ponadto próba wyjaśnienia z Panią,dlaczego tak beszczelnie ze mną postąpili,niczego nie wniosla.Wręcz przeciwnie Pani była bardzo niegrzeczna.Wniosek prosty-zadnych więcej u Was zakupów.
Odpowiedź sprzedawcy:
Komentarz został wystawiony bez podstawianie ponieważ .. zamówienie zostało złożone 15-01-2015 o godzi 13:43 data spakowania przesyłki 15-01-2015 o godz. 15:32:20 zmówienie jeżeli miało by być wysłane tego samego dnia powinno być najpóźniej złożone do godziny 10:00 jest to opisane w regulaminie link poniżej, tak aby magazyn miał czas przygotować paczkę do odbioru Kuriera Jeżeli zamówienie jest złożone po tej godzinie przesyłka ma termin realizacji 24h + czas dostawy kuriera na który już nie mamy wpływu nasze zamówienie wyszło terminowo w dniu 16-01-2015 14:04:21 Terminy dostawy liczone są w dniach roboczych ! ! ! Poniżej Link do warunków dostawy proszę zapoznać się z regulaminem aby na przyszłość uniknąć zbędnych komentarzy https://akcesoria.meble.pl/koszty-dostawy/ Pozdrawiamy
05.02.2015 13:16
Zerowy kontakt z firmą. Od momentu kupna do tej pory nie otrzymałem faktury vat. Przedmiot wporządku. Dobrze zapakowane brak wad wszystko tak jak powinno być. Ale ta faktura...
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam Faktura została do Państwa wysłana pocztą 30.12.2014r a w systemie nie widzę żadnych prób kontaktu prócz jedngo e-mali w tej sprawie i tego negatywa.(Faktura została ponownie wysłana na e-mail jak również przez pocztę Polską).
20.01.2015 19:27
Przesyłka nie została dostarczona. Firma DBSchenker najwyraźniej urwała się z choinki nie dzwoniąc do klienta przed dostarczeniem paczki, pomijając fakt że paczka miała być dostarczona w piątek 9 stycznia 2015. Wszystkie firmy z których usług korzystałem ( DPD, UPS, DHL, Kurier poczty polskiej potrafią nawiązać kontakt telefoniczny z osobą która ma odebrać Paczkę. Nie jestem zobowiązany do ciągłego przebywania w miejscu do którego paczka ma być dostarczona, tym bardziej że firma DBSchenker nie dotrzymuje terminów dostaw.
12.01.2015 17:41
Jestem bardzo niezadowolony z transakcji. Minął ponad miesiąc od dostarczenia towaru, a do dzisiaj (29.12.2014 r.) nie moge doprosić się faktury VAT.
Odpowiedź sprzedawcy:
Klient w zamówieniu nie wypełnił danych do faktury na firmę w związku z tym został wystawiony paragon. Po Pana zgłoszeniu wystawiliśmy fakturę i wysłaliśmy ją Pana (było to 17 grudnia).
29.12.2014 10:13
Gdzie jest moja paczka?
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam data potwierdzenia zamówienia jest na 09-12-2014 przesyłka wysłana została w dniu 10-12-2014 14:08:34 Przesyłka miała zostać odebrana na placówce Pocztowej tak zostało zaznaczone przez klienta "Poczta Polska e-Przesyłka" poczta przesyłkę ma u siebie w dniu 16-12-2014 Poczta polska zawsze powinna wysyłać do klienta na nr. TEL. wiadomość o zgłoszeniu się po odbiór, jednak zdarza się że tego nie robi i niestety nie mamy na to wpływu. Proszę o zgłoszenie się po odbiór na pocztę która została wybrana jako punkt odbioru Pozdrawiamy Akcesoria.meble.pl
19.12.2014 22:50
Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam brakujących prowadnic pomimo zgłoszonej reklamacji.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dział reklamacji wysłał do Pani brakującą prowadnicę. Za wszelkie niedogodności związane z tą transakcją jeszcze raz przepraszamy.
16.12.2014 22:53
W momencie składania zamowienia, na magazynie brakowało kilku sztuk uchwytów. Po telefonicznej konsultacji otrzymałem infornacje, że w kolejnym tygodniu będą dostępne, bazując na tej informacja postanowiłem poczekać. W następnym tygodniu zaniepoki jony brakiem działań zadzwoniłem by dowiedzieć się ze uchwyty są, ale skończyły się wkręty! Uchwyty wyslano ale dopiero w kolejny czwartek i nie dotarły na sobotę, kiedy miałem umówiony montaz.
11.12.2014 20:15
tez samo zdjęcie jest na Uchwyt UR15 nikiel patynowany Rozstaw 128mm i Uchwyt UR15 patyna na mosiądzu Rozstaw 128mm. to jest bardzo łatwe do wykonania błąd, jak mja zrobyl. a teraz dodatkowe koszty powrotu i zamówić właściwe a teraz dodatkowe koszty powrotu pozycję i zamówić poprawne, jak chciałem, Uchwyt UR15 patyna na mosiądzu Rozstaw 128mm.!! być może panstwo wysłać na swoj koszt nowego zamówenia?
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam Proszę zawsze zwracać uwagę i czytać opis danego produktu jaki widniej pod nim: https://akcesoria.meble.pl/p805453,uchwyt-ur15-nikiel-patynowany-rozstaw-128mm.html Opis produktu Kod: GAMUR15-0128-GA011 Uchwyt meblowy firmy GAMET w stylu Retro. Idealny do biura, pokoju, łazienki lub kuchni. Rozstaw 128 mm w kolorze nikiel patynowany ( uwaga na zdjęciu prezentowany kolor patyna na mosiądzu).
05.12.2014 10:08
30 Dni to czas oczekiwania na realizację zamówienia . Jak żyć panowie? (i panie?)
20.11.2014 19:05
Wiekszośc zakupionych uchwytów meblowych ma rysy. Dla zainteresowanej osoby mogę wysłać zdjecia wad. Odesłanie w ramach reklamacji nie ma sensu szczególnie że ja poniose koszt wysyłki.
Moderacja:W związku z błędnie wystawionym komentarzem został on usunięty przez Moderatora.
Przyczyna: komentarz nie dotyczy sprzedawcy
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam Proszę dokładnie czytać treść i regulaminu.(z zrozumieniem podkreślony tekst dokładnie opisuje zaistniałą sytuacje ) - https://akcesoria.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/ Reklamacje: Jeśli zakupiony towar ma wady fabryczne lub został uszkodzony w trakcie przesyłania, prosimy odesłać go zwykłą przesyłką pocztową, wraz z otrzymaną fakturą z zaznaczoną częścią "reklamacja" i opisem przyczyn reklamacji. Produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe - zwrócimy pieniądze. Przypominamy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. W przypadku reklamacji równowartość opłaty pocztowej poniesionej przy odesłaniu do nas wadliwego towaru zwrócimy Ci natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji. pozdrawiam Akcesoria.meble.pl
10.11.2014 13:20
Transakcja nie zrealizowana w terminie i do tej pory nie rozliczona. Nie otrzymałam nadpłaty za nie zrealizowane produkty. Nie odpowiedziano na mojego maila. W rozmowie telefonicznej polecono wysłac następnego maila!!!
05.11.2014 22:40
uchwyty są w niejednorodnym kolorze.jest nie możliwe użycie ich w ciągu kuchennym jako uchwyty w meblach.nie polecam kolory-stara miedz !!!!!!
05.11.2014 21:30
smieszny portal, juz dwa tygodnie czekam na przesyłkę, transakcja nie doszla do skutku, nr telefonu jest nie aktualny i jeszcze proszą aby skomentować transakcję.... NEGATYW
Moderacja:W związku z błędnie wystawionym komentarzem został on usunięty.
Zgodnie z informacją od klienta:
witam
po przeprowadzonej rozmowie i wyjasnieniach okazało się ze przesyłka zostala wysłana terminowo, a wina leży po stronie Poczty Polskiej. W związku z powyższym wcześniejszy komentarz do transakcji był niesłuszny.
12.09.2014 09:52
4 dni zamiast 24 h
12.09.2014 09:38
zamowiłem trzy sztuki wieszaka za 5,30 a otrzymałem reling też trzy sztuki ale w cenie chyba 16 złotych a więc powinienem być zadowolony po meilowej mojej interwencji odezwano się dopiero za 4 dni i jeszcze mam gonić na poczte i wyslać im na moj koszt a oni łaskawie podobno mają wrocic kase na konto a dlaczego nie można dać tego kurierowi niech pokryją koszty a mój mój klient kupił już w sklepie i ja stracę twarz na nieżetelnego fachowca
04.09.2014 21:47
Od momentu wyslania, dostawa trwala 12 dni. Niedopuszczalne podejscie Schenkera do dostawy typu "kurier".
20.08.2014 23:36
Niestety część elementów przyszła porysowana (łączniki pleców szuflad) - ewidentnie przez włożenie ich do jednej paczki bez zabezpieczenia z prowadnicami. Oprócz tego mimo wyraźnego zamówienia starszego systemu tandembox, otrzymałem nowszy - przez co mam teraz dwa systemy w jednym zestawie ...
15.08.2014 11:28
Aqua-stop pen otrzymałem w elastycznym opakowaniu z odzieloną pokrywką i odsającą napęczniałą naklejką.Słabe zabezpieczenie przez producenta przed przypadkowym otwarciem ,bezmyślne pakowanie do wysłki lub jeśli ten pen miał sztywne pudełko to celowo wysłano już odparowane.Straciłem 149zł wraz z transportem.
Odpowiedź sprzedawcy:
Klient został przeproszony. Problem został zgłoszony do producenta, wadliwy produkt zostanie wymieniony.
10.08.2014 17:45
Po 3 tyg. oczekiwania na towarach i po terminie realizacji zostalismy poinformowanie ze towaru nie ma. Brak profesjonalizmu. Kiepski kontakt. Nie polecamy.
25.07.2014 09:33
Towar kupiłem i natychmiest zapłaciłem 10. 07 . Sklep wysłał towar po 6 dniach mimo że na stronie była reklama o wysyłce tego samego dnia.Nie polecam
Odpowiedź sprzedawcy:
Klient złożył zamówienie na towar, którego nie mieliśmy tyle ile on chciał. Potwierdził realizację zamówienia na 14 dni roboczych. Towar dostał po 6 dniach.
23.07.2014 16:23
zbyt długi okres oczekiwania i brak informacji o przedłużającym sie czasie, zdążyłam już zapomnieć o tym zamówieniu i byłam mocno zdziwiona co chodzi!!!
10.06.2014 09:25
złodziejski automat dorzucił mi półkę do kargo której nie chciałem i nie zamawiałem, na każdym kroku trzeba się pilnowac. żenada żeby na siłę wciskac rzeczy do koszyka
17.05.2014 01:15
Przesyłka wysłana poprzez Paczkomaty InPost, opłacona z góry, zaginęła w dostawie.
24.04.2014 14:55
Czekalam na prowadnice okolo miesiaca. Ok, o tym wiedzialam od poczatku. Ale prowadnice przyjechaly uzywane, czarna farba jest miejscami odlupana, porysowana, w miejscach przykrecania wyrazne spracowane. Zapakowane zostaly luzem w kopercie. Bardzo negatywne doswiadczenie. Nie polecam!
15.04.2014 12:36
dostawa w 3 msc,straszna patologia!!!!!
Odpowiedź sprzedawcy:
niestety towar był importowany i dostawa była w 3 miesiące
15.04.2014 08:18
Zamówiłem uchwyty meblowe satyna. Pakiet przyszedł matowego aluminium.
Odpowiedź sprzedawcy:
Klient otrzymał uchwyty takie jakie zamówił. Oczywiście otrzymał matowe aluminium a w satynie one w ogóle nie występują u producenta Gamet
14.04.2014 09:26
Transakcja nie udana, wysyłano towar 4 razy, otrzymywałem produkty których nie zamawiałem, zostało wiele rzeczy pomylonych przy pakowaniu oraz brakowało elementów które zamawiałem, rozciągnięta bardzo w czasie stąd też moje niezadowolenie
10.04.2014 19:42
Kosz niewart nic browadnice jak z gumy wszysto krzywe.Nie polecam.
08.04.2014 14:36
Bardzo długo realizowane zamówienie
Odpowiedź sprzedawcy:
Zamówienie było na termin 14 dni roboczych o tym terminie jest powiadomiony klient w momencie składania zamówienia wówczas gdy nie mamy towary w magazynie i jest on na zamówienie. W tym przypadku zamówienie wyszło w terminie 14 dni roboczych.
25.03.2014 08:37
ok
Odpowiedź sprzedawcy:
Skoro jest "ok" to więc nie rozumiemy dlaczego negatywny komentarz.
17.03.2014 09:22
zamówienie miało byc zrealizowane w 3 tygodnie a przyszło po 6 tygodniach.
Odpowiedź sprzedawcy:
Zamówienie zostało wysłane 2 dni przed wyznaczonym terminem w zamówieniu, więc nierozumiemy skąd ten komentarz.
15.03.2014 12:16
Dostałem 1/2 zamówienia zwykłych wkrętów które mogłem kupić w supermarkecie taniej !!!!
03.03.2014 06:51
W paczce brakuje nóżek - na moje email'e nikt nie odpowiada.
25.02.2014 08:09
Pisak ok, rekacja sprzedawców bardzo opóźniona. Okazało się, już po zamówieniu i opłaceniu towaru, że pomimo infomacji o stanie magazynoiwym, pisaka brak. Sprzedawca nie poinformowł o tym fakcie i po 2 tygodniach, po ostrej reakcji i groźbie zwrotu pieniędzy, przyszła informacja, że własnie w ten dzień pisak został wysłany. A faktycznie wysłany był na drugi dzień... Oceńcie to sami:)
19.02.2014 08:22
6.02 zamówiłem akcesoria i wpłaciłem pieniądze w poniedziałek 10.02 kiedy był dzień wysyłki dzwoni do mnie pani i mówi że jednych prowadnic nie mają i czy może wysłać w środę bo mają dostawę i w zamian za to wyśle mi kurierem w czwartek i piątek czekam jak na szpilkach na kuriera w sobotę nie wytrzymuję i dzwonię w sprawie akcesoriów a ona oddzwania i mówi mi że niewie gdzie jest moja paczka (że zagineła), i że w poniedziałek będzie wiedzieć coś więcej w poniedziałek (dzisiaj) paczkę przyniósł listonosz a nie kurier dzwonię spytać się czy już moja paczka się odnalazła i czy wie coś więcej odpowiedziała że dalej nie wie gdzie jest a ja do niej że przyszła po 11 dniach od zamówienia- towar dostępny od ręki 1 minus brak towaru i przesunięcie o 2 dni wysyłki 2 minus powinni pamiętać że miała wysłać kurierem a nie pocztą jak mi obiecała przez co załapałem się na dwa weekendy , poślizg z towarem i listonosza- 11 dni o stratach w paliwie bo trzeba jechać do 2 klientów drugi raz, czasie-szkod
17.02.2014 12:11
Towar ok,ale rzetelność firmy do bani!!!!!!!!Na 4 nogi do szklanego blatu czekałem 2 {DWA} miesiące,tylko wpłacona kwota zatrzymała mnie przy tej firmie.NIE POLECAM!!!!!!!!!
Odpowiedź sprzedawcy:
Klient zamówił nogi, które były pod produkcję u producenta. Niestety w winy producenta cała dostawa się przedłużyła. Klient był informowany o terminie. Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuację.
12.02.2014 21:55
NIE DOSTARCZONO PROWADNIKA H=4
Odpowiedź sprzedawcy:
Reklamacja klienta została rozpatrzona pozytywnie i natychmiast zostały wysłane braki do klienta. Klient został przeproszony za zaistniałą sytuację.
11.02.2014 20:35