• Ilość produktów: 6 792
  • Na magazynie: 3 177
Ocena
Komentarz
Komentował/a
negatywna

Śruby nie pasują do uchwytów. Pojechałem na montaż 700 km od granicy i musiałem jeszcze szukać śruby.. Wielki błąd

Zweryfikowany zakup
Josip Šimić
04.07.2023 08:04
negatywna

Zostałem wprowadzony w błąd przy zakupie szyn. Manipulujecie pojęciem sztuk i kompletem. Potrzebowałem jedną sztukę szyny a sprzdawca potraktował 1 szt jak 1 komplet czyli 2 sztuki szyn. Może nie byłem zbyt czujny ale to wy poszliście po bandzie .Nie chce mi się dochodzić do prawdy.Na przyszłość powinniście zachować większą czujność. E.Pozorski

Zweryfikowany zakup
Pozorski
31.03.2023 08:50
negatywna

Witam , zamówienie miało być wciągu 5 dni , po moim telefonie dopiero dowiedziałem się że jednej rzeczy nie ma , dlatego będzie do 20 dni. Skończyło się rozdzieleniem zamówienia, oraz dopłatą za kuriera drugiego zamówienia. Trochę średnio , brak informacji o wydłużeniu.

Zweryfikowany zakup
Pila
20.08.2021 08:13
negatywna

Nastąpiła pomyłka wielkości ociekarki. Szybko nastąpiła wymiana. Jednak tak z kolei ma końce , jakby obcięte, brak pokrycia farbą. Boję się, że zacznie to rdzewieć. W tej odesłaniem tego nie było.

Zweryfikowany zakup
Marzanna
18.06.2021 10:13
negatywna

Negatywna ponieważ podporek jest 100 a nie 1000 w opakowaniu i trzeba czekać na realizację zamówienia pomimo określenie godziny jego odbioru. Poza tym Ok

Zweryfikowany zakup
Dawi
07.12.2020 10:56
negatywna

To zwykle złodziejstwo. Zapakowano uszkodzony produkt(rodzaj uszkodzenia na to wskazywał) Były problemy z uznaniem reklamacji

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Jerzy, przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji oraz negatywnego komentarza w naszą stronę. Jeśli otrzymał Pan uszkodzony towar, powinien Pan od razu złożyć reklamację. Pana zdjęcie reklamacyjne wskazywało na to, iż kosz został przez Pana zamontowany, zatem nie wiemy, czy kosz był uszkodzony wcześniej czy został uszkodzony podczas montażu. Mimo to, wysłaliśmy do Pana nowy, pełnowartościowy towar. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby ostatecznie był Pan zadowolony z zakupu.

Zweryfikowany zakup
Jerzy
20.10.2020 09:11
negatywna

Brak możliwości zwrotu zakupionego towaru , pierwsze słyszę że prowadzący działalność nie może zwrócić zakupiony towar .

Zweryfikowany zakup
kuba.kuchnie
19.09.2020 07:28
negatywna

Przesyłka zaginęła.

Zweryfikowany zakup
Ola
20.07.2020 08:06
negatywna

zakupiłem Tandembox PROWADNICE 578 Dł.45cm Wysuw 100% 30kg Hamulec. Szuflada z zawartością waży 12,5 kg i prowadnica nie dociąga szuflady do końca. Przyczyn może być dwie: 1) hamulec za mocny, 2) sprężyna dociągająca za słaba.

Zweryfikowany zakup
Jan Piskorz
28.10.2019 08:14
negatywna

Chciałem domówić towar, zadzwoniłem i okazało się, że kurier jeszcze nie odebrał towaru wcześniej zamówionego, więc wydawało się, że można domówić, jednakże zostałem zignorowany. -10pkt za elastyczność i -10 za chęć zrobienia z tym tematem czegokolwiek, po prostu się nie da już proszę Pana bo zaraz będzie kurier:) tak się pozbywa klientów. Pozdrawiam. Radosław

Zweryfikowany zakup
Radosław Z.
27.06.2019 22:41
negatywna

Dzien dobry, chcialbym reklamowac przesylke, poniewaz otrzymalem tylko jeden z zamowionych produktow. W opakowaniu byl tylko zawias katowy 45 stopni oraz prowadniki, ktorych wcale nie zamawialem. Brakuja dwa zawiasy 180 stopni, ktore sa na fakturze i zostaly zaplacone. Prosze o szybkie sprostowanie sprawy i odeslanie brakujacych czesci. Pozdrawiam, Jacek Rybicki

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry Panie Jacku, w dniu wczorajszym złożył Pan reklamację, która jest w trakcie rozpatrywania - Dział Reklamacji ma 14 dni na ustosunkowanie się do zgłoszenia. Dołożymy wszelkich starań, aby otrzymał Pan odpowiedź jak i pozostałe elementy zamówienia jak najszybciej.

Zweryfikowany zakup
jacek.rybicki
10.01.2019 14:39
negatywna

Mój komentarz to nie ocena produktu ale niekompetencji i zwykłego chamstwa ze strony Pani Małgorzaty (która nazwiska też nie potrafiła podać) z infolinii od której chciałem uzyskać, wydawało się . dość prostą informację - co muszę zrobić aby zostać odbiorcą hurtowym? Bo,jedynie co udało się z niej wykrzesać to, że informacje na stronie są nieaktualne...gdy poprosiłem o kontakt z przełożonym lub kimś kompetentnym okazało się że nie ma takiego :) ps. Panie moderatorze - proszę po prostu odpowiedzieć na moje pytanie a nie bawić się w PR - że Państwo przepraszają itd...albo podać numer telefonu do kogoś kto potrafi udzielić informacji.

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Krzysztofie, jest nam niezmiernie przykro, że nasza obsługa nie spełniła Pana oczekiwań. Cieszymy się jednak, że otrzymał Pan już od nas wszelkie informacje jakie chciał Pan uzyskać. Mamy nadzieję, że mimo tego incydentu, nie zrezygnuje Pan z zakupów w naszym sklepie, a każda transakcja będzie zrealizowana w sposób satysfakcjonujący.

Zweryfikowany zakup
panzorro
31.10.2018 10:02
negatywna

zamowienie zlożone 2018-01-06 dostarczone 2018-01-26 cóż więcej mówić

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. W momencie dokonywania przez Pana zamówienia, zarówno w koszyku jak i w potwierdzeniu złożenia zamówienia dostał Pan informację, iż czas realizacji zamówienia wynosi 10 dni roboczych. Od 11-14.01 w naszej firmie była przeprowadzana inwentaryzacja - informacja o tym widniała na stronie. W związku z tym, paczka została wysłana do Pana 22.01, czyli dzień przed wyznaczonym terminem wysyłki. Od dnia 23.01 Pana paczka czekała w Paczkomacie. Z naszej strony realizacja zamówienia przebiegła prawidłowo i zgodnie z wyznaczonym terminem. Mamy nadzieję, że zakupiony towar spełnia Pana oczekiwania.

Zweryfikowany zakup
mesi
25.01.2018 23:48
negatywna

Połowa zamówionych gałek uszkodzona(pozdzierana farba)

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, jest nam bardzo przykro, że zakupiony towar nie spełnił Pana oczekiwań. Prosimy o złożenie reklamacji wysyłając e-maila na adres reklamacje@meble.pl. Przepraszamy za zaistniałą sytuację.

Zweryfikowany zakup
krad1973
11.01.2018 07:44
negatywna

Wcześniej zamawiałem u Państwa kilkanaście kompletów prowadnic BLUM i chodziły płynnie i cicho. Te dwa komplety dosyć,że przy przesuwaniu jakby dziwnie strzelały to jeszcze o wiele gorzej chodzą. Jakieś podróbki mi się trafiły. Rozczarowałem się.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, jest nam bardzo przykro, że zakupiony w naszym sklepie towar nie spełnia Pana oczekiwań. Jeśli stwierdził Pan wadę produktu, bardzo prosimy o zgłoszenie reklamacji - ze szczegółami zapozna się Pan na stronie: www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/

Zweryfikowany zakup
Michał
08.11.2017 11:08
negatywna

Przestrzegam przed zakupami w tym sklepie !!! Nie potrafią nawet poprawnie dobrać elementów. Dostałem elementy inne niż na zdjeciach i nie opasujące do siebie. Złożone 2 reklamacje bez odzewu. Zero kontaktu i odpowiedzi NIE POLECAM i PRZESTRZEGAM !!!

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Pana zgłoszeniem zajmuje się już dział reklamacji. W dniu dzisiejszym proszę oczekiwać kontaktu z naszej strony.

Zweryfikowany zakup
mb
02.10.2017 10:42
negatywna

Zbyt długi czas realizacji zamówienia

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Marku, najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności i opóźnienie zamówienia. Było ono spowodowane problemami logistycznymi.

Zweryfikowany zakup
Marek
26.07.2017 07:02
negatywna

2 zawieszki prawe zamiast 2 lewych

Zweryfikowany zakup
łukasz
08.04.2017 20:44
negatywna

Szybka wysyłka, ale skandaliczne pakowanie i boxside`y dotarły w proszku

Zweryfikowany zakup
Marek Walczak
01.03.2017 06:18
negatywna

Do dzisiaj nieotrzymalem produktow

Zweryfikowany zakup
A
28.02.2017 09:33
negatywna

Zamówiłem uchwyty łącznie ze śrubami do ich mocowania. Otrzymałem śrub mniej niż potrzeba.

Zweryfikowany zakup
roman_kucharski
08.02.2017 09:36
negatywna

Uchwyty nie dało rady domówić do zamówienia które kwitnie i nie doszło na czas. Poczekam na zamówienie które w końcu może przyjdzie w tym roku.

Zweryfikowany zakup
Marcin
23.12.2016 09:27
negatywna

ponad dwa miesiące czekałan na zamówione drobiazgi kilkakrotnie telefonicznie mysiałam interweniować

Zweryfikowany zakup
Małgorzata
25.11.2016 19:26
negatywna

Obsługą na wysokim poziomie, pomoc w pomyłce dotyczyła podmiany kolorystycznej. Zastrzeżenia co do jakości przysłanych produktow. Opakowania nie zniszczone jednak w środku boki szuflad porysowane jakby były używane, jedna nawet była skorodowana.

Zweryfikowany zakup
Roman Kucharski
24.11.2016 07:37
negatywna

Transakcja przeprowadzona bardzo szybko, paczka dotarła w ciagu 2 dni. Mam zastrzeżenia co do przesłanych szuflad ponieważ niektóre noszą znamiona użytkowania(rysy na metalowych białych bokach) lub maja wadę produkcyjna. Jakość zamówionych produktów odbiega od moich oczekiwań.

Zweryfikowany zakup
Roman Kucharski
24.11.2016 07:32
negatywna

Przy odbiorze okazało się, że brak jednej pozycji (zawieszka uniwersalna regulowana - biała) chociaż przy składaniu zamówienia była możliwość dodania do koszyka

Zweryfikowany zakup
MG
25.10.2016 12:47
negatywna

Porażka ! Paczka odbierana w Waszym punkcie totalnie porozdzierana, jakby ktoś widłami na wylot przebił ! Torby foliowe z kółkami też częściowo rozdarte ! Na szczęście kółka całe, ale trzeba było przy odbiorze dokładnie sprawdzać czy któreś nie podzieliło losu opakowań. Obsługa spytana o powód takiego stanu przesyłki stwierdziła: "TAKIE PRZYSZŁO". Nic dodać, nic ująć..... Szkoda bo kółka fajne i za rozsądną cenę....

Zweryfikowany zakup
Sławek
20.10.2016 13:02
negatywna

Pomimo informacji o wysyłce 24h okazało się, że towar dostępny na zamówienie (specjalnie wybierałem towar ze znakiem 24h). Brak możliwości anulowania zamówienia, pomimo niespełnienia wymagań i wprowadzenia w błąd klienta. Jestem bardzo niezadowolony.

Zweryfikowany zakup
Grzegorz Podwapiński
18.10.2016 13:10
negatywna

Bałagan, nikt nie czyta wysyłanych mejli Zamawiasz,płacisz a nikt się tym nie interesuje tylko wysyła ponaglenia .Mało profesjonalne podejście do klienta aczkolwiek niektórzy z obsługi po interwenci tel. wręcz przeciwnie zasługują na pochwałę lub nawet na zajęcie miejsca tych wyżej nad nimi

Zweryfikowany zakup
zybi737
03.10.2016 15:10
negatywna

Brak jednej pozycji z zamówienia. Po dwóch mailach a w odstępie czasowym brak reakcji. Dopiero po kontakcie telefonicznym dosłano brakujące elementy... Całość zajęła ok. 4 tygodnie.

Zweryfikowany zakup
Rafal
01.10.2016 07:10
negatywna

To jakiś żart, zamówienie złożyłem 6 września i powinno zostać zrealizowane w 24 godz. (taki był status każdego produktu) Tymczasem minął już prawie tydzień, a kuriera jak nie było tak do tej pory nie ma. Meble czekają, zamówionych akcesoriów nie ma. Nie powinno się tak traktować klientów.

Zweryfikowany zakup
wasikowskim
12.09.2016 19:11
negatywna

Bardzo długi czas realizacji zamówienia i brak powiadomienia o zaistniałej sytuacji.

Zweryfikowany zakup
Grzegorz Gasperowicz
12.09.2016 07:46
negatywna

długi czas oczekiwania na przesyłkę

Zweryfikowany zakup
Robert
18.07.2016 21:34
negatywna

Nie mogę wystawić pozytywnej opinii ponieważ zamówionego towaru nie dostałam. Jeśli chodzi o sklep, to towar wysłali bardzo szybko ale niestety utknął w firmie kurierskiej Schenker. Od tygodnia nie są w stanie dostarczyć zamówionego towaru, brak jakiegokolwiek kontaktu z ich strony. Podsumowując: dobry kontakt ze sklepem, fatalna firma kurierska.

Zweryfikowany zakup
h.skwarzewska
16.07.2016 11:22
negatywna

Dostarczone elementy szuflad Antaro, do celów transportowych zostały pozbawione oryginalnych opakowań. Wszystko zostało owinięte streczem i umieszczone w jednym kartonie. Pobieżna weryfikacja zamówienia nie wskazała braku trzech z siedmiu kompletów boków. Kiedy odkryłem błąd poinformowano mnie, że jest już za późno na złożenie reklamacji. Zostałem oszukany na prawie 200 zł.

Zweryfikowany zakup
Marcin Tomaszewicz
29.06.2016 12:39
negatywna

Roleta przyszła oczywiście taka jaką zamówiłem, tyle tylko, że w czasie zamawiania była informacja że dostanę w ciągu 3 dni a czekałem 19.

Zweryfikowany zakup
Klient
19.05.2016 18:35
negatywna

Po kilku tygodniach używania, wieszak przestał sie wysuwać. Półka zacięła się w połowie. Wieszak musze reklamować.

Zweryfikowany zakup
maciek w
29.04.2016 22:06
negatywna

Otrzymałem UA02 350 mm zamiast UA02 320 mm.

Odpowiedź sprzedawcy:

Witam Otrzymał Pan uchwyt zgodny z opisem o rozstawię 320mm (śrub montażowych) i całościowym wymiarze 350mm ,o którym też jest informacja w opisie.Jeśli zamówiony produkt nie spełnił Pana oczekiwań można go jak najbardziej zwrócić.(14 dni od otrzymania produktu przysługuje na zwrot produktu) pozdrawiam Akcesoria.meble.pl

Zweryfikowany zakup
Jacek Szkarłat
02.03.2016 22:25
negatywna

W dalszym ciągu czekam na uchwyty 10 szt. Zamówienie z 01.06.2016

Zweryfikowany zakup
Sebastian H.
28.02.2016 15:07
negatywna

produkt niezgodny z opisem, zamiast długości 740mm otrzymałem 350mm a zapłaciłem za ten pierwszy, poza tym jeden z uchwytów nie ma możliwości przykręcenia go do frontu, brak nagwintowanej części na śrubę

Odpowiedź sprzedawcy:

W takim przypadku trzeba złożyć reklamację. Jesteśmy umówieni z klientem na zwrot różnicy kwoty uchwytu który klient otrzymał.

Zweryfikowany zakup
tomek
21.02.2016 09:02
negatywna

Zamówienie jeszcze nie dotarło a już negatyw: wszystko zamówione jednego dnia o 9:08 rano, wymagania do wysyłki tego samego dnia spełnione, natomiast przesyłka wyszła dopiero następnego dnia po 14. Jeśli Wam sie spieszy,koniecznie kontaktujcie sie telefonicznie w celu potwierdzenia. Zero informacji że jest opóźnienie w wysyłce.

Zweryfikowany zakup
arkadiusff
10.02.2016 17:11
negatywna

Zbyt dlugi czas oczekiwania na towar. Niby wysylka 24h a po wrzuceniu towaru do koszyka termin wysyłki ponoć zmienił się na 21dni roboczych. XXI wiek i zwykle nozki wysylane sa po prawie 30 dniach. Wiecej zakupów w tym sklepie nie zrobie.

Zweryfikowany zakup
R
27.01.2016 20:02
negatywna

Transakcja nieudana, zamiast zawieszek 2x lewa i 2 x prawa doszły 1x prawa i 3x lewa. MAXIMA EVO cargo mini boczne 30 2poz.metal/two chrom/biały LEWE - dotarło bez dna z tworzywa. No i po 4 dniach od złożenia reklamacji brak informacji z firmy meble.pl z propozycją rozwiązania/wymiany. Na razie czekam razem z klientem.

Odpowiedź sprzedawcy:

Przepraszamy za pomyłkę, brakujące elementy zostaną dosłane na adres podany w zamówieniu.

Zweryfikowany zakup
Klient
08.01.2016 15:44
negatywna

Zamawiałem biały łącznik dostałem czarny? Coś nie zagrało.

Odpowiedź sprzedawcy:

Przepraszamy za pomyłkę, białe łączniki wysyłamy pocztą na adres podany w zamówieniu.

Zweryfikowany zakup
Klaudiusz
08.12.2015 08:22
negatywna

Niekompletne zamówienie w punkcie, brak informacji po skompletowaniu mimo zapewnień. Konieczność samodzielnego dzwonienia do oddziału i dopytywania o dostępność, czas od zamówienia do odbioru: dwa miesiące.

Zweryfikowany zakup
Krzysztof Kornaś
25.11.2015 00:03
negatywna

Otrzymałem niekompletne cargo, a klient mnie poganiał

Zweryfikowany zakup
Andrzej Parzonka
13.11.2015 10:26
negatywna

Problemy z kurierem. Zbyt długa dostawa- zamówienie złożone w piątek z terminem dostawy 24h doszło w czwartek.

Odpowiedź sprzedawcy:

Przepraszamy za zaistniałą sytuację jednakże wynikła ona głównie z winy firmy kurierskiej. Zamówienie zostało złożone w piątek po godzinie 15 w związku z powyższym zgodnie z regulaminem naszego sklepu dostawa powinna dotrzeć do klienta we wtorek bądź najpóźniej w środę a nie w czwartek jak to miało miejsce w tym przypadku. Jednocześnie pragniemy poinformować, że oznaczenie znajdujące się przy produktach "24h " informuje o czasie wysyłki z naszego magazynu i dotyczy tylko dni roboczych a nie bezpośredniego terminu dostawy do klienta. Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuacje , sprawa zostanie dokładnie wyjaśniona z naszym przewoźnikiem aby na przyszłość uniknąć więcej tego typu zdarzeń.

Zweryfikowany zakup
p.konarzewski
16.10.2015 10:50
negatywna

Proszę sprawdzać jakość uchwytów ,wszystkie uchwyt relingowe oprucz tych trzech długich są porysowane. Jakoś je pastą podczyściłem może się uda je sprzedać klijentowi .Następnym razem ODEŚLE WAM Z POWROTEM.....POZDRAWIAM

Odpowiedź sprzedawcy:

Witam Najmocniej przepraszamy, jeśli otrzymał Pan towar wadliwy.Proszę go ewentualnie zwrócić będziemy go reklamować a kolejna wysyłka zostanie szczegółowo potraktowana. - https://akcesoria.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/ pozdrawiam Akcesoria.meble.pl

Zweryfikowany zakup
ADI
04.10.2015 18:29
negatywna

Zamówiłem między innymi zawiasy do drzwi na przegrodzie oraz prowadniki do tych zawiasów. Z powodu braku prowadników moje zamówienie przeleżało tydzień i dopiero po mojej interwencji nastąpił kontakt i dowiedziałem się że brakujące prowadniki nawet nie zostały jeszcze zamówione. Ustaliliśmy telefonicznie żeby z mojego zamówienia usunąć te zawiasy z prowadnikami i wysłać to co jest na stanie bo czas to pieniądz. Niestety z zamówienia zostały usunięte tylko prowadniki a zawiasy zostały do mnie wysłane (po co mi zawiasy bez prowadników?) A zwrot pieniędzy za prowadniki nie nastąpił do dziś. Jestem niezadowolony

Odpowiedź sprzedawcy:

Witam. Z powodu braku części artykułów na stanie w momencie składania zamówienia klient otrzymał maila zwrotnego z informacją o 21 dniowej dacie realizacji akceptując tym samym termin wysyłki. Wobec braku zastrzeżeń ze strony klienta po otrzymaniu potwierdzenia nie było kontaktu, gdyż zamówienie zostało skierowane swoim zwykłym torem do realizacji. Odnośnie rozmowy telefonicznej to uzgodnione było z klientem tylko usunięcie prowadników z zamówienia tak aby zostało wysłane jak najszybciej natomiast nic klient nie wspominał podczas rozmowy o usunięciu zawiasów. W związku z powyższym wyrażamy ubolewanie z powodu zaistniałej sytuacji jednakże uważamy za niesprawiedliwe i bezpodstawne wystawienie negatywnej oceny transakcji przez za klienta. Numer konta został przekazany do działu księgowości w celu realizacji zwrotu.

Zweryfikowany zakup
Piotr Troczyński
09.06.2015 23:09
negatywna

Zamówiłem zaczepy do łóżka lewe i prawe. Wysłano mi same lewe. Niestety nikt nie raczył odpowiedzieć na maila w tej sprawie, za to przyszedł mail z prośbą o komentarz do transakcji. Więc komentuję :-) Totalny nieprofesjonalizm.

Odpowiedź sprzedawcy:

Witam, Informację o dosłaniu właściwych zaczepów otrzymał Pan 3 czerwca i tego samego dnia potwierdził jej otrzymanie. Towar został wysłany Pocztą Polską na adres podany w zamówieniu, proszę sprawdzić w urzędzie pocztowym. Wystawienie negatywnego komentarza uważamy za bezpodstawne. Pozdrawiam dział reklamacji

Zweryfikowany zakup
Grzegorz
03.06.2015 08:56
Odbieraj za darmo