źle zapakowany towar , latal luźno w paczce jedna z kilku gałek popękała... dostawa w miarę terminowa.
08.02.2014 07:43
Uszkodzona zostala plastikowa rynienka pod suszarke na naczynia. Jest zniszczona.
Odpowiedź sprzedawcy:
W takim przypadku składa się reklamacje. Niestety nie dostaliśmy od Pana takiego zgłoszenia.
05.02.2014 19:47
Bardzo długi czas realizacji, ponad 1 miesiąc. Problemy z dowozem. Towar zgodny z opisem, nieuszkodzony.
Odpowiedź sprzedawcy:
Wysyłka Pana zamówienia była wyznaczona na 23 stycznia i też w tym dniu była wysłana. Klient składając zamówienie akceptował ten termin.
30.01.2014 15:45
Nie ma sensu płacić dodatkowych 10 zł przesyłka i tak będzie wysłana w swoim czasie!!!
Odpowiedź sprzedawcy:
klient trafił na inwentaryzację za opóźnienie został przeproszony i przy następnej wysyłce otrzyma wysyłkę ekspres gratis
30.01.2014 10:47
Zła informacja na temat dostępności artykułów. Brak informacji do zamawiającego o sytuacji zamówienia na maila czy kontaktu telefonicznego. Na plus przemawia szybka wysylka po mojej ingerencji. Informacja o dostępności produktu i wysylce nie pokryła się z rzeczywistością.
Odpowiedź sprzedawcy:
Niestety brakło nam na magazynie elementu z Pana zamówienia i wyszło ono 2 dni po terminie. Za całą sytuację jeszcze raz przepraszamy.
29.01.2014 08:34
zamówienia jeszcze nie otrzymałam, proszę o informację co się stało z zamówieniem
Odpowiedź sprzedawcy:
przesyłka leży na poczcie i czeka na odbiór klientka wybrała e-przesyłkę czyli odbiór paczki na poczcie którą wcześniej wybrała
28.01.2014 16:23
Nie odczytaliscie Panstwo moje komentarza do zamowienia. Przesylka wyszla automatycznie mimo ze pisalem iz nie bedzie mnie od 9 stycznia w Polsce przez 2 miesiace. Spowodowalo to duzo problemow. Wystarczylo uzgodnic ze mna mailowo inny sposob dostawy.
24.01.2014 08:06
Po 3 tygodnia oczekiwania otrzymaliśmy zawiasy niepasujące do dostarczonych razem siedzisk . Czekamy w jaki sposób firma naprawi błąd.
Odpowiedź sprzedawcy:
Państwo zamówili zawiasy do lodówki. Żadnych siedzisk nie było branych przez Państwa. Więc nie rozumiemy tego komentarza. Nie była też zgłaszana żadna reklamacja.
23.01.2014 10:57
czekałem 7 dni
Odpowiedź sprzedawcy:
zamówienie zostało wysłane w ciągu dni roboczych tylko szło pocztą 3 dni zamówienie zostało złożone 6 stycznia wieczorem a klient odebrał je na poczcie 13 stycznia trwało to 6 dni
19.01.2014 20:02
do dnia 17-01-2014 nie otrzymałem dostawy ani nie zostałem powiadomiony SMS o wysyłce. Z uwagi na przedłuzający się czas realizacji odstępuję od złożonego zamówienia. Z powazaniem Jaworski Włodzimierz
17.01.2014 23:24
Bardzo długi czas oczekiwania, ponad miesiąc w tym czasie zmuszony byłem zakupić, ten produkt jeszcze raz i teraz mam go za dużo
Odpowiedź sprzedawcy:
Klient trafił na przerwę świąteczną dlatego czas realizacji się wydłużył była informacja na stronie o wydłużeniu terminu realizacji jeżeli klient kupił wcześniej to mógł nas o tym poinformować nie wysyłalibyśmy tego zamówienia.
17.01.2014 08:44
nieterminowość (24 dni czekałem na przesyłkę), zapomnienie wysłania przesyłki, mówienie przez telefon, że oddzwonimy (brak odpowiedzi)
09.01.2014 20:59
tragicznie długo
Odpowiedź sprzedawcy:
W Pana przypadku termin wydłużył się z winy producenta. Oczywiście za całą sytuację jeszcze raz przepraszamy.
05.01.2014 10:21
towar po uzgodnieniu telefonicznym miał dotrzeć w ciągu 2 dni a dojecheł po pięciu
Odpowiedź sprzedawcy:
Towar został wysłany w terminie. Termin jaki jest podany na stronie to termin wysyłki nie dostawy tak jak w tym przypadku wysyłki pocztą nie możemy gwarantować dostawy na nastepny dzień
03.01.2014 18:50
na towar czekałem ponad 3 tyg.a zamiast zaczepu do łóżka metal ocynk który stanowi zestaw razem z korytkiem dostałem jakąś płytke wieszakową.
Odpowiedź sprzedawcy:
Pana zamówienie jest rozpatrywane w dziale reklamacji. Za zaistniałą sytuację serdecznie przepraszamy.
31.12.2013 19:47
zamiast pozycji : Rynienka L80 Tworzywo Sztuczne Bezbarwna została przysłana rynienka L 60
Odpowiedź sprzedawcy:
W takim przypadku należy złożyć reklamację do naszego działu. Za zaistniałą sytuację serdecznie przepraszamy.
30.12.2013 08:56
Długi czas oczekiwania na produkt, który został dostarczony z widocznymi rysami
26.12.2013 18:38
Jeszcze jej nie dostałem !!!!
Odpowiedź sprzedawcy:
przesyłka została dostarczona do klienta 3 grudnia ten komentarz jest z 22 grudnia być może ktoś z domowników to odebrał a klient o tym nie wie został poinformowany @ o dostarczeniu przesyłki
22.12.2013 09:19
Wydłuzony termin dostawy,z 2 dni zrobiło sie 6.brak kontaktu.Odp.na maile przed ostawa otrzymały odp,po dostawie
Odpowiedź sprzedawcy:
Pana zamówienie wyszło od nas 1 dzień po wyznaczonym terminie w Pana zamówieniu, za co Pana przepraszamy.
12.12.2013 23:26
Zapłaciłem za express, a przesyłka dotarła w terminie normalnym. Trochę kiepsko jak na początek współpracy.
05.12.2013 10:35
Zamówiłem produkty za dodatkową opłatą z usługą express 24 jadnak towar dotarł po 3 dniach roboczych
04.12.2013 09:48
Nie lubię takich komentarzy, ale muszę, Zamawialem kolor olcha dostałem brąz. Nie wiem jak to nazwać, tym bardziej że nie ma czasu na wymianę. Klapa na calego.
Odpowiedź sprzedawcy:
produkt był z dnia na dzień ściągany dla klienta producent rzeczywiście wysłał inny kolor klient w momencie odbioru towaru zgodził się na inny kolor, był to odbiór osobisty w naszym punkcie widział kolor stąd komentarz nie na miejscu skoro na odbiór innego koloru klient się zgodził
28.11.2013 09:07
Firma totalnie olewa klientów zapłaciłem za przesyłkę którą nigdy nie otrzymałem i zero odzewu
Odpowiedź sprzedawcy:
Pana zamówienie wyszło dwa dni przed wyznaczonym terminem, który Pan akceptował podczas składania zamówienia. Pana przesyłka czeka od 6 listopada na poczcie, którą Pan wybrał w zamówieniu. Zostało również wysłane powiadomienie z poczty o odbiór przesyłki.
18.11.2013 19:33
Od zlozenia zamowienai do powiadomienia, ze przesylka juz trafila na poczte minelo 7dni
Odpowiedź sprzedawcy:
zamówienie zostało wysłane w 2 dni robocze czyli w terminie niestety w tej chwili nie możemy już sprawdzić kiedy poczta poinformowała klienta o przesyłce
15.11.2013 10:11
deklarowany termin dostawy przesunięty ponad miesiąc
Odpowiedź sprzedawcy:
Był Pan kilkakrotnie informowany mailowo i telefonicznie o przesunięciu terminu dostawy. Klient potwierdził, iż poczeka tyle na zamówienie. Niestety sytuacja jaka wynikła w Pana zamówieniu była z winy importera i niestety myśmy nie mogli nic w tej sprawie przyspieszyć. Jeszcze raz przepraszamy.
04.11.2013 11:00
Towar, który otrzymałem powinienem zwrócić i zarządać zwrotu pieniędzy. Taśma jest "wysuszona", porównałem ją z taśmą w innym sklepie i jej właściwości klejące są dużo gorsze, niż tej drugiej, co prawdopodobnie oznacza, że jest "przeterminowana" /co też sugeruje data na opakowaniu/ i fakt, że boczna listwa samochodowa mi "odpadła". Na pewno nie mogę polecić tego sklepu.
28.10.2013 17:01
Zakupiony towar nie zgadza się z prezentowanym na zdjęciaciu - pod względem formy nie kolorystyki.
Odpowiedź sprzedawcy:
Klien zwrócił towar, zostały mu zwrócone wszystkie koszty. Został przeproszony za zaistniałą sytuację.
21.10.2013 08:15
na 20 szt gałek czekałem 6 tygodni. Przed wojną furmanką by mi wcześniej dowieźli. Czy myślicie że mój klient czekał na meble 6 tygodni przez wasze gałki, kupiłem oczywiście inne. Jak dostarczycie towar do 3 dni to mogę od was kupować, tak robi konkurencja.
Odpowiedź sprzedawcy:
klient był poinformowany o terminie dostawy gałek i z takim terminem potwierdził zamówienie producent nie miał tych gałek na stanie dlatego musieliśmy czekać aż je wyprodukują
15.10.2013 10:59
Niestety to zamówienie to beznadzieja tydzień czekałem na zamówienie później ktoś do mnie dzwoni i tłumaczy się ze mieli dużo zamówień jak by mnie to obchodziło a później w ten sam dzień dostaje maila ze nie mają tego co zamówiłem i może zamiast białej osłony mogą mi wysłać szarą. Niestety tragedia jak tak dbacie o klienta to życzę powodzenia. Negatyw strasznie duży
11.10.2013 22:02
Koszmarnie długi okres oczekiwania na śmieszny towar.
Odpowiedź sprzedawcy:
Pana zamówienie zostało wysłane w terminie, który Pan potwierdził w zamówieniu. Towar, który Pan zamówił, był pod zamówienie u producenta i był Pan o tym poinformowany.
03.10.2013 08:33
Bardzo słaba obsługa. Na zamówienie czekałem 4 miesiące zamiast kilku dni. Kilka razy obiecywana dostawa nie dotarła. Dramat. Nie polecam
Odpowiedź sprzedawcy:
klient był poinformowany o dłuższym terminie realizacji między czasie producent miał przerwę produkcyjną rzeczywiście w tym wypadku dostawa towaru się przedłużyła ale o tym klient był informowany jaka informacja wyszła od producenta taka była przekazywana do klienta
02.10.2013 11:51
Mimo zapenień na stronie o wysyłce towaru w 48h towar został wysłany po 7 dniach.
21.09.2013 14:47
Mimo, że w zamówieniu nic nie wskazywało na to, że jakiś produkt nie jest dostępny. Po jego złożeniu okazało się, że brakuje uchwytów. Później okazało się, że zamówienie zostałow wstrzymane, mimo zapewnień, że następnego dnia bedzie wysłane. Musiałem wykonac kilka telefonów aby doprosić sie realizacji zamówienia.
01.09.2013 21:52
Jestem niezadowolona z obsługi sklepu i całego procesu od zamówienia do dostawy. Bardzo zależało mi na sklepie, który konkretne uchwyty ma w swojej ofercie i szybko je wyśle. Ten sklep gwarantował wysyłkę w 48h. Zamówienie złożyłam 19.08.2013, wpłatę zaksięgowali 20.08 o godz 12:30 a paczkę wysłali 23.08. W związku z tym, że był to piątek otrzymałam 26.08 !!!Poczta polska działa lepiej niż ten sklep. W dodatku sama kilka razy dzwoniłam do sklepu i prosiłam o wysłanie, bo już było po terminie a status wysyłki był ciągle"skierowane do wysłania" przy czym zapewniano mnie, że wszystko będzie na czas. Po co sklep oferuje wysyłkę w w 48 h, skoro nie dotrzymuje tych terminów. Może gdybym złożyła zamówienie na np 1000 a nie 120 zł byłabym lepiej potraktowana??? nie wiem i nie mam zamiaru się o tym więcej przekonać,Byc może tylko mnie trafiła się taka sytuacja, ale już nigdy nic tu nie kupię. Fatalna obsługa, zły przepływ informacji.Ja dziękuję.
30.08.2013 08:42
NA PRZESŁKĘ CZEKAM 10 DNI I JESZCZE JEJ NIE DOSTAŁEM NIE POLECAM
Odpowiedź sprzedawcy:
Pana zamówienie wyszło od nas w wyznaczonym terminie. Pana przesyłka oczekuje na odbiór na poczcie, którą Pan wybrał w zamówieniu.
16.08.2013 19:15
Niesolidny sklep. Nie polecam.
06.08.2013 20:25
Czas realizacji niezgodny z opisem na stronie.
Odpowiedź sprzedawcy:
Termin Pana zamówienia był wyznaczony na 19 lipca i tym dniu przesyłka została wysłana do Pana. Datę realizacji zamówienia Pan sam potwierdził składając zamówienie.
27.07.2013 17:36
Cargo firmy REJS przyszło połamane. Poprzednio kupiłem koło REJS, które również przyszło połamane. Nie wiem po której stronie jest wina, czy producenta czy sklepu, ale według mnie ktoś powinien się tym zająć.
15.07.2013 18:01
brak zamówienia
13.07.2013 17:49
Problemy z transportem, mimo obietnic zwrotu kosztów za przesyłkę nikt się nie śpieszy ze mną skontaktować w tej sprawie. Zakupiony towar ok, ale obsługa wysyłkowa bardzo średnia.
04.07.2013 08:13
otrzymaliśmy uszkodzony towar z wyraźnymi oznakami próby zatarcia zarysowań na uchwycie. Ktoś nie udolnie próbował zapaćkać farbą zarysowania i odpryski.
03.07.2013 17:26
Opóznienie wysyłki towaru niz planowano i co kategoryczne na zamówieniu zaslepki blum bez nadruku 34 sztuki a wysłano z nadrukiem i mam dekomplet 4 bez nadruku i 34 z nadrukiem jakis osiołek tam pakuje nierozgarniety !!!! Zniecheca do powrotu na dalsze zakupy - ogólnie nie polecam !!
27.06.2013 08:22
wzornik dotarł pęknięty, zapakowany tylko w kopertę, moim zdaniem nie właściwy dobór opakowania, reklamacja zgłoszona do MEBLE.pl tam odsyłanie do firmy kurierskiej z której po zgłoszeniu brak jakiegokolwiek odzewu, niby wydajesz tylko 30 zł a tu takie problemy.
24.06.2013 10:13
Transakcja zrealizowana po terminie i dwukrotnej interwencji. Towar zgodny z zamówieniem .
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani zamówienie wyszło od nas po terminie, z naszej winy, za co Panią jeszcze raz przepraszamy.
20.06.2013 17:11
Wraz z zamówieniem dostałam źle wystawioną fakturę (dane wypełniłam prawidłowo). Dzwoniłam w tej sprawie i poproszono mnie o napisanie email. Do dziś nie dostałam odpowiedzi.
Odpowiedź sprzedawcy:
Niestety Pani mail do nas nie dotarł. Dodatkowo Pani źle wypełniła pole do danych do faktury. W polu "Nr domu" wpisała Pani "STREFA". Prosilibyśmy o ponowne wysłanie do nas maila.
12.06.2013 10:33
Otrzymany przyrząd Do Topienia Wosku Twardego niezgodny z opisem zestawu na stronie. Bardzo długi czas realizacji zlecenia
Odpowiedź sprzedawcy:
klient został poinformowany, iż w takim wypadku składa się reklamacje którą oczywiście rozpatruje się pozytywnie
08.06.2013 18:49
Wysłali mi państwo 2 razy ta sama przesyłke
07.06.2013 22:05
zapłaciłam za usługę expres która nie została wykonana.Towar zgodny z opisem
22.05.2013 08:12
Przesyłka dostarczona w szybkim terminie, niestety uszkodzona (tacka od ociekarki do naczyń pęknieta i przedziurawiona). Na duży plus bieżące informowanie klienta o statusie zamówienia.
Odpowiedź sprzedawcy:
Produkt, który Pani dostała, wyszedł od nas w stanie nienaruszonym. Być może podczas transportu został on uszkodzony. Może Pani spróbować zareklamować tą przesyłkę na poczcie polskiej, z tym, że minął już pewien okres od momentu dostarczenia do Pani przesyłki i poczta może odrzucić Pani reklamację.
14.05.2013 21:10
do zakupionych relingów firmy gamet brakuje śrub, duży kłopot żeby kupić, bo wszędzie sprzedawane w kompletach relingi+śruby
Odpowiedź sprzedawcy:
nie każdy producent daje śrubki w tym wypadku akurat powinny być oczywiście je doślemy
07.05.2013 21:14