Ilość produktów: 5 751
Na magazynie: 4 707
meble
wyposażenie wnętrz
oświetlenie
obrazy
płyty meblowe
akcesoria

Poniżej znajdziesz wszystkie podstawowe informacje dotyczące zwrotów, reklamacji oraz gwarancji.

Zachęcamy do zapoznania się także z pełną treścią REGULAMINU.

 

Jeżeli zakupiona rzecz ma wadę, masz prawo złożyć REKLAMACJĘ, w której określisz swoje wymagania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu opisanego na karcie produktu (tj. do stanu zgodności z umową).

 

Jej podstawą może być:

  1. RĘKOJMIA(ustawowo uregulowany sposób dochodzenia przez Ciebie roszczeń od sprzedawcy);
  2. GWARACJA(dobrowolne zobowiązanie sprzedawcy, importera lub producenta odnoszące się do jakości produktu);
  3. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY BEZ PODANIA PRZYCZYNY, któreprzysługuje Ci w przypadku dokonania zakupu za pośrednictwem Internetu na podstawie ustawy o Prawach Konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827).

 

To do Ciebie  - jako Konsumenta należy wybór podstawy złożenia reklamacji.

 

RĘKOJMIA

Z tytułu rękojmi sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Kupującego za wady fizyczne i prawne towaru.

O wadzie fizycznej mówimy jeżeli rzecz:

  1. nie ma właściwości, które powinna mieć;
  2. nie ma właściwości, o których zapewniał sprzedawca lub reklama;
  3. nie nadaje się do celu, o którym poinformował sprzedawca;
  4. jest niekompletna;
  5. jest nieprawidłowo zamontowana lub uruchomiona.

 

Wada prawna polega na tym, że sprzedany towar stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążony prawami na rzecz osoby trzeciej.

 

W ramach rękojmi możesz żądać:

  1. wymiany towaru na nowy;
  2. naprawy towaru;
  3. obniżenia ceny;
  4. odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.

 

Gdy dokonujesz wyboru między powyższymi żądaniami, pamiętaj o następujących zasadach:

 nie możesz żądać odstąpienia od umowy, jeżeli wada ma charakter nieistotny;

 kiedy żądasz obniżenia ceny, powinieneś określić wartość, o którą cena ma zostać obniżona.

 

Aby zgłoszona przez Ciebie reklamacja została rozpatrzona powinieneś przesłać ją na adres pocztowy:

 

Meble.pl S.A.,
ul. Langiewicza 33
35-021 Rzeszów
z dopiskiem reklamacja ,

 

bądź na adres e-mail: .

 

W celu ułatwienia procesu reklamacji prosimy podać następujące informacje:

  1. numer zamówienia lub skan dowodu zakupu lub wykazać w inny sposób, że doszło do zakupu;
  2. opis wady;
  3. zdjęcia wad towaru, całości przedmiotu, a także opakowania w którym zamówienie zostało dostarczone;
  4. w przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki– skan protokołu szkody, który został spisany w obecności kuriera (powinna być w nim zaznaczona informacja o uszkodzonym opakowaniu).
  •  

Do zgłoszonej reklamacji ustosunkujemy się w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia.

Warto pamiętać, że ustosunkowanie się do reklamacji to potwierdzenie lub zaprzeczenie jej zasadności. Nie oznacza to jednak, że w tym terminie towar musi zostać przywrócony do stanu zgodności z umową.

 

Jeżeli reklamacja będzie uznana, produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe – zwrócimy pieniądze.
 

Przypominamy, że nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

W przypadku uznania reklamacji równowartość opłaty pocztowej poniesionej przy odesłaniu do nas wadliwego towaru zwrócimy natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji.


W przypadku kiedy reklamacja dotyczy tylko części produktów, prosimy o dołączenie kopii rachunku lub paragonu wraz z protokołem reklamacji.


W sytuacji kiedy wartość reklamowanego towaru jest mniejsza od 10 złotych (np. uchwyt), prosimy o kontakt z Działem Reklamacji, który pomoże w szybkim załatwieniu tego typu reklamacji.

 

Do pobrania:

WZÓR PROTOKOŁU REKLAMACJI:

protokol_reklamacji.pdf

 

GWARANCJA

Niektóre towary oferowane przez sklep Meble.pl są objęte GWARANCJĄ PRODUCENTA.

 

Gwarancja jest dobrowolnym zobowiązaniem gwaranta i to on ustala jej treść. To gwarant decyduje zatem o tym, czy gwarancja zostanie udzielona oraz jakim zakresem odpowiedzialności zostaną objęte produkty.

Gwarantem nie musi być sprzedawca– może być nim producent lub dystrybutor.

 

O istnieniu gwarancji będziesz poinformowany najpóźniej w momencie wydania towaru.

 

Zamówiony produkt wysyłany jest do Ciebie wraz z dowodem zakupu (fakturą lub paragonem) oraz kartą gwarancyjną, która zawiera warunki gwarancji (uwaga: warunki gwarancji mogą być wydrukowane bezpośrednio na opakowaniu produktu lub w instrukcji obsługi).

 

Ważne:

  1. zachowaj dowód  zakupu (faktury lub paragonu) oraz oryginalne opakowanie do czasu wygaśnięcia gwarancji, wskazanego w karcie gwarancyjnej lub w opisie produktu;
  2. zapoznaj się z warunkami gwarancji, znajdującymi się w załączonej karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producenta;
  3. w przypadku wykrycia wady w produkcie kupionym w naszym sklepiei objętym gwarancją skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej.

Jeżeli masz kłopoty ze znalezieniem adresów punktów serwisowych, prosimy o kontakt z Działem Reklamacji (tel. (17) 2838 163, (17) 283 81 66 lub ).

 

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY BEZ PODANIA PRZYCZYNY

Jeżeli zamówienie nie spełnia Twoich oczekiwań możesz je zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Wówczas zwrócimy Ci pieniądze.

 

Jak dokonać zwrotu?

  • Dla osób posiadających konto w serwisie: Zaloguj się do swojego konta, wejdź w zakładkę 'Zamówienia' a następnie 'Historia zamówień zrealizowanych' kliknij w 'Zwrot' przy danym zamówieniu.
    Dla zamówień bez konta: kliknij w link do zwrotu który otrzymałęś/aś w mailu potwierdzającym zamówienie.
  • Na szczegółach zamówienia wybierz towar i ilości zwracanych produktów.
  • Uzupełnij numer konta bankowego do zwrotu.
  • Zatwierdź ZWrot, w przeciągu kilku minut otrzymasz maila z podsumowaniem.
  • Odeślij Towar pod wskazany w mailu Adres, dodatkowo podaj na przesyłce numer zamówienia (Nie jest to warunek konieczny jednak znacznie przyśpiesza zwrot kosztów transakcji)

Do momentu odbioru przesyłki przez nasz magazyn jesteś właścicielem towaru.

W razie problemów zawsze możesz skontaktować się z nami, wysyłając maila na adres (podaj nam numer zamówienia w tytule maila).

 

Do pobrania :
WZÓR OŚWIADCZENIA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

*        odstapienie_od_umowy_wzor.pdf

 

W odpowiedzi zwrotnej nasz Dział Reklamacji poinformuje Cie pod jaki adres należy odesłać towarwraz z oryginałem Oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Ważne:

  1. zgodnie z ustawą o Prawach konsumenta dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827) prawo odstąpienia od umowy jest wyłączone w przypadkach w niej wskazanych (m.in. w sytuacji, gdy przedmiotem zamówienia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana na specjalne zamówienie lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb);
  2. przesyłka nie może być nadana za pobraniem.

 

W przypadku uznania Odstąpienia od umowy zwrócimy Ci nie tylko koszty nabycia towaru, ale również koszty jego dostarczenia- związanych z najtańszym spośród zawartych w ofercie sprzedaży sposobów jego dostarczenia.

 

Ty – jako Konsument – ponosisz jednak koszty związane z odesłaniem towaru do sprzedawcy.

 

Równowartość towaru wynikająca z rezygnacji z zakupu zostanie Ci zwrócona natychmiast po otrzymaniu przesyłkiprzy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użyłeś, bądź na podany przez Ciebie numer konta.

 

W razie pytań skontaktuj się z naszym Działem Reklamacji:

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu lub adresem e-mail:

+48 17 28 38 166

w pon. - pt. w godzinach 8.00 - 16.00

Informacje o sprzedawcy
Opinie:
(12483)
Zadaj pytanie sprzedającemu
Pokaż dane sprzedawcy
(12132) akcesoria@meble.pl
Tel:
+48 17 28 38 107
Najczęściej kupowane
Najnowsze produkty
Copyright © 2008-2018 Meble.pl S.A.. Wszystkie prawa zastrzeżone.
do góry sklep meblowy
Powered by Edito CMS